Tydzień w tv reklamie: 220 mln zł, TVP 1 i TVP 2 w górę

W trzecim tygodniu br. cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 220 mln zł. Wśród nadawców największe wpływy osiągnęły Polsat i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w trzecim tygodniu stycznia cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były o ok. 7,5 mln zł wyższe niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Niezmiennie zdecydowanie najwięcej przeznaczono na reklamy leków i produktów zdrowotnych, przy czym było to ponad 6 mln zł mniej niż tydzień wcześniej. Za to wydatki na reklamy żywności wzrosły w skali tygodnia o prawie 6 mln zł.

Wśród stacji telewizyjnych największe wpływy reklamowe osiągnął Polsat, który zarobił z ok. miliona więcej niż tydzień wcześniej. Natomiast TVP 1 uzyskała z reklam ok. 2,5 mln więcej niż przed tygodniem, a TVP - ponad 2 mln więcej. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online