Tydzień w tv reklamie: ponad 200 mln zł, Polsat przed TVN

W drugim tygodniu br. cennikowo na reklamę telewizyjną wydano 213 mln zł. Wśród nadawców największe wpływy osiągnęły Polsat i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w drugim tygodniu stycznia cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były o prawie 30 mln zł wyższe niż w pierwszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Niezmiennie zdecydowanie najwięcej przeznaczono na reklamy leków i produktów zdrowotnych. Wydatki na reklamy tych artykułów oraz żywności wzrosły w skali tygodnia po ok. 9 mln zł.

Wśród stacji telewizyjnych największe wpływy reklamowe osiągnął Polsat, który zarobił z reklam prawie 5 mln więcej niż tydzień wcześniej. Dzięki temu wyprzedził TVN, którego przychody reklamowe wzrosły w skali tygodnia o 1,5 mln zł. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące