SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodnik „Do Rzeczy” od piątku w sprzedaży

W piątek 25 stycznia br. ukaże się pierwszy numer tygodnika opinii „Do Rzeczy” (Orle Pióro) - potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tytułu.

Pierwszy numer tygodnika pozostanie na rynku przez 10 dni. - Pierwszy numer ukaże się w piątek dlatego, że chcemy dać naszym czytelnikom  możliwość spokojnego zapoznania się z numerem przez weekend, na spokojną lekturę i jej analizę, na refleksję – mówi Paweł Lisicki. Kolejne wydania ukazywać się będą co poniedziałek, co oznacza, że numer drugi „Do Rzeczy” trafi do kiosków 4 lutego br.

Paweł Lisicki nie zdradza na razie dokładnej ceny tygodnika. - Będzie ona bardzo porównywalna z ceną tytułów konkurencyjnych - mówi. Zarówno tygodnik „W sieci” jak i „Uważam Rze” kosztują po 3,90 zł.

Natomiast numer zerowy „Do Rzeczy” pojawi się niezależnie od cyklu wydawniczego, bo będzie to wydanie specjalne. - Będzie pokazywać jak tworzone było nasze pismo - mówi Lisicki. Numer ten zostanie rozesłany do wszystkich, którzy zarejestrują się na stronie www.dorzeczy.pl.

>>> „W sieci”: będziemy się bronić przed konkurentem, Lisicki: to pewna nerwowość

„Tygodnik Do Rzeczy” będzie mieć charakter konserwatywno-liberalny. W zespole pisma znaleźli się głównie byli publicyści i dziennikarze „Uważam Rze” jak Rafał Ziemkiewicz, Bronisław Wildstein, Waldemar Łysiak, Piotr Semka, Cezary Gmyz, Piotr Gociek, Piotr Gursztyn, Igor Zalewski, Piotr Gontarczyk, Sławomir Cenckiewicz, Bogdan Musiał, Marek Magierowski, Joanna Bojańczyk czy Eryk Mistewicz. Dla tytułu pisać będą też byli dziennikarze „Rzeczpospolitej” - m.in. Wojciech Wybranowski, Jarosław Stróżyk, Kamila Baranowska czy jej były naczelny Tomasz Wróblewski, a także blogerka Kataryna czy Paweł Kukiz.

Lisicki podkreśla, że „Do Rzeczy” chce być wyrazistym głosem w polskiej debacie publicznej. - Głosem, który ma wpływ na opinię publiczną, który się słyszy i bierze pod uwagę. Ale ma to być głos niezależny, wolny od partyjnych uwikłań, reprezentujący interes ogółu - wyjaśnia.

Magazyn liczyć będzie 100 stron w formacie 205 x 279 mm. Nakład pierwszego wydania wyniesie 200 tys. egz.

>>> Najlepszy tygodniki opinii: „Newsweek” wyżej od „Uważam Rze”, „GP” przed „Wprost”

Debiutowi pisma „Do Rzeczy” będzie towarzyszyła będzie kampania promocyjna w telewizji, radiu, internecie i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych, a także promocja w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Nano Marketing, będąca częścią Grupy Kapitałowej PMPG.

Dołącz do dyskusji: Tygodnik „Do Rzeczy” od piątku w sprzedaży

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kol
Znakomicie, nie wątpię że poziomem dorówna dawnemu Uważam Rze, byle tylko wydawca nie wpierniczał się w nieswoje sprawy i tygodnik będzie sukcesem.
odpowiedź
User
Andrzej
Myślę, że ten tytuł szybko upadnie. Prawica jest rozleniwiona intelektualnie i zbyt pewna siebie. Dlatego Lisicki obrywa od dyskutantów w "Loży prasowej", a Gursztyn w "Ja panu nie przerywałem" od Szumlewicza. Dziennikarze "Do rzeczy" dobrze wypadają tylko w "Telewizji Trwam", gdzie nikt z nimi nie polemizuje.
odpowiedź
User
da
Niby gadają o braku tygodników o prawicowym odchyleniu a patrząc na rynek to jest Gazeta Polska - W sieci - Uważam RZE - Najwyższy Czas - Nasza Polska - Myśl Polska - Niedziela - Gość Niedzielny - Przewodnik Katolicki - Idziemy - Tygodnik Solidarność - Źródło - Gazeta Warszawska oraz Do Rzeczy kontra lewacka Polityka - Wprost - Newsweek - Przekrój - Przegląd - Tygodnik Powszechny - Nie - Fakty i Mity - Kultura Liberalna - Angora - Forum czyli 14 na 11 i przestańcie płakać w końcu prawiczki
odpowiedź