Łączna liczba abonentów UPC Polska na koniec 2012 roku wyniosła 1,472 mln, co oznacza spadek względem końca 2011 roku o 1,7 proc. Największą część bazy abonenckiej UPC stanowią cały czas klienci usługi telewizyjnej, których na koniec ub.r. było 1,302 mln. To jednak mniej o 3,78 proc. niż rok wcześniej.
W 2012 można było obserwować dalsze przechodzenie użytkowników telewizji analogowej do oferty cyfrowej. Na koniec grudnia 2012 roku UPC Polska obsługiwała 756,3 tys. abonentów telewizji cyfrowej (wzrost o 130,2 tys., czyli o 20,8 proc.) oraz 546 tys. telewizji analogowej (spadek o 181,3 tys., czyli o 24,93 proc.).
Z kolei z szerokopasmowego internetu UPC korzystało 854,7 tys. abonentów, co oznacza wzrost o o 78,9 tys. klientów (10,7 proc.). Firma świadczy usługi internetowe w oparciu o własną sieć NGA. Najbardziej relatywnie, bo o 25,68 proc., wzrosła liczba klientów telefonii stacjonarnej. Na koniec ub.r. operator miał już 459 tys. takich abonentów (rok wcześniej było ich o 93,8 tys. mniej).

Łącznie klienci UPC Polska na dzień 31 grudnia ub.r. korzystali z 2,616 mln usług.











