WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Powstaje dwutygodnik „W sieci”. Redaktorem naczelnym Jacek Karnowski

„W sieci”, magazyn braci Karnowskich, już na rynku (wideo)

2012-11-26 A A A KOMENTARZE: 66 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Dzisiaj na rynek - w nakładzie 150 tys. egz. - trafił pierwszy numer nowego dwutygodnika „W sieci” (Fratria), w którym publikowane są głównie przedruki z serwisów internetowych. Tytuł, który kosztuje 2,90 zł, przygotowuje redakcja portalu wPolityce.

okładka "W Sieci"

W magazynie, określanym przez wydawcą jako „dwutygodnik osobistych opinii”, są publikowane artykuły i komentarze znanych osób ze świata polityki, kultury, biznesu i ekonomii, które wcześniej pojawiły się w portalach internetowych. „W sieci” korzysta z materiałów zamieszczanych m.in. w serwisach wPolityce.pl, wGospodarce.pl, wNas.pl oraz Stefczyk.info. Są w nim także autorskie teksty - w pierwszym numerze blok materiałów o nagonce na Martę Kaczyńską, w tym wywiad z córką byłego prezydenta.

- Tak jak na portalu wPolityce.pl w piśmie „W sieci” będziemy pilnowali polskich spraw i narodowych tradycji. Ale bez napuszenia, często z humorem. Poza tym duży nacisk kładziemy na po prostu ciekawe historie do czytania. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, a najwięcej - ludzie, którzy lubią poznawać nowe fakty i czytać wyraziste opinie - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Karnowski, redaktor naczelny „W sieci” i portalu wPolityce.pl, którego redakcja przygotowuje dwutygodnik. W jego zespole są zatem m.in. Marek Pyza, Jerzy Jachowicz i Dorota Łosiewicz.

Dwutygodnik „W sieci” liczy 56 stron wydanych w formacie 290 x 300 mm, wydrukowany został w nakładzie 150 tys. egz., a jego cena to 2,90 zł. Wydawca nie informuje, na jaką sprzedaż tytułu liczy. Pismo jest dostępne w punktach sprzedaży prasy oraz w prenumeracie. Jego debiut wspierać ma kampania billboardowa, radiowa, internetowa i telewizyjna.

Wydawcą magazynu jest spółka Fratria, w której większość udziałów ma trójmiejska agencja reklamowa Apella (dawniej Media SKOK). Odpowiada ona za realizacje kampanii reklamowych Kas Stefczyka i Kas Kredytowych SKOK i jest wydawcą „Gazety Bankowej” czy pisma „Czas Stefczyka”, związany jest z nią też portal Stefczyk.info. Reszta udziałów w Fratrii należy do Jacka i Michała Karnowskich. Przewodniczącym rady nadzorczej Fratrii jest Romuald Orzeł, były prezes TVP.

Autor: pp

Wiecej informacji: W sieci, Jacek Karnowski, Michał Karnowski

Fotoreportaże

Komentarze (66) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Jedynki

Zobacz więcej w serwisie JEDYNKI