Westwing Home & Living uruchamia sklep online z wyselekcjonowaną ofertą

Firma Westwing Home & Living zajmująca się sprzedażą mebli i akcesoriów do mieszkań uruchomiła nowy sklep internetowy WestwingNow ze stałą ofertą. W katalogu jest 15 tysięcy produktów cieszących się największym zainteresowaniem klientów klubu zakupowego Westwing.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Firma Westwing Home & Living jest obecna na polskim rynku e-commerce od 2011 r. Przez pierwsze 5 lat działalności marka prowadziła wyłącznie sprzedaż internetową w formacie klubu zakupowego. Według komunikatu każdego dnia na Westwing pojawia się blisko tysiąc nowych produktów, prezentowanych w postaci kampanii trwających kilka dni.

Teraz Westwing poinformował o uruchomieniu sklepu WestwingNow, który ma być kolejnym krokiem w rozwoju firmy. Oferta sklepu powstała w oparciu o najczęstsze wybory klientów Westwing.pl. Aktualnie obejmuje ponad 15 tys. produktów, wśród których są meble, oświetlenie, dywany, tekstylia, dodatki oraz dekoracje. Według zapowiedzi liczba artykułów dostępnych na WestwingNow stale rośnie i w przyszłości będzie zmieniać się wraz z nowymi trendami wnętrzarskimi.

Zakupy na platformie mają ułatwiać opcje wyszukiwania, sortowania i tworzenia list życzeń. Zamówienia mają być dostarczane do klientów bezpośrednio z magazynu w Berlinie i w przypadku większości czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.

Westwing Home & Living działa obecnie w 14 krajach. Polska jest trzecim rynkiem, który zdecydował się na uruchomienie sklepu internetowego. WestwingNow funkcjonuje także w Holandii i Niemczech.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To największy zakup internetowy Polsatu. Zygmunt Solorz odwołany z władz

To największy zakup internetowy Polsatu. Zygmunt Solorz odwołany z władz

Republika czeka na wozy transmisyjne. W planach sport na żywo

Republika czeka na wozy transmisyjne. W planach sport na żywo

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Te strony główne portali odwiedzamy najczęściej. Onet ma czele

Te strony główne portali odwiedzamy najczęściej. Onet ma czele