Westwing Home & Living uruchamia sklep online z wyselekcjonowaną ofertą

Firma Westwing Home & Living zajmująca się sprzedażą mebli i akcesoriów do mieszkań uruchomiła nowy sklep internetowy WestwingNow ze stałą ofertą. W katalogu jest 15 tysięcy produktów cieszących się największym zainteresowaniem klientów klubu zakupowego Westwing.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Firma Westwing Home & Living jest obecna na polskim rynku e-commerce od 2011 r. Przez pierwsze 5 lat działalności marka prowadziła wyłącznie sprzedaż internetową w formacie klubu zakupowego. Według komunikatu każdego dnia na Westwing pojawia się blisko tysiąc nowych produktów, prezentowanych w postaci kampanii trwających kilka dni.

Teraz Westwing poinformował o uruchomieniu sklepu WestwingNow, który ma być kolejnym krokiem w rozwoju firmy. Oferta sklepu powstała w oparciu o najczęstsze wybory klientów Westwing.pl. Aktualnie obejmuje ponad 15 tys. produktów, wśród których są meble, oświetlenie, dywany, tekstylia, dodatki oraz dekoracje. Według zapowiedzi liczba artykułów dostępnych na WestwingNow stale rośnie i w przyszłości będzie zmieniać się wraz z nowymi trendami wnętrzarskimi.

Zakupy na platformie mają ułatwiać opcje wyszukiwania, sortowania i tworzenia list życzeń. Zamówienia mają być dostarczane do klientów bezpośrednio z magazynu w Berlinie i w przypadku większości czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.

Westwing Home & Living działa obecnie w 14 krajach. Polska jest trzecim rynkiem, który zdecydował się na uruchomienie sklepu internetowego. WestwingNow funkcjonuje także w Holandii i Niemczech.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]