Weszło szykuje dla Orlenu magazyn o piłkarskich mistrzostwach świata

Orlen został partnerem materiałów serwisu Weszło.com na temat tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata. W ramach współpracy redakcja witryny przygotuje 196-stronicowy magazyn o turnieju dostępny wyłącznie na stacjach Orlen.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W magazynie znajdą się m.in. wywiady z zawodnikami naszej reprezentacji oraz relacje m.in. z Rosji (tam od połowy czerwca do połowy lipca będą rozgrywane mistrzostwa), a także z Kolumbii, Senegalu i Japonii (z reprezentacjami tych krajów nasza drużyna zmierzy się w fazie grupowej turnieju).

Magazyn jest przygotowywany pod kierownictwem dziennikarza Weszło Leszka Milewskiego. Nie podano jeszcze, ile będzie kosztował, w jakim nakładzie się ukaże ani kiedy konkretnie trafi do sprzedaży na stacjach Orlenu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/weszlo-fm-z-aplikacja-mobilna-na-androida-i-ios ##

Współpraca koncernu z Weszło.com obejmuje też teksty publikowane w tym serwisie. - Na stronie na razie ukazywały się zaledwie przecieki z tych dziesiątek materiałów, które przywieźliśmy ze sobą. Odwiedziliśmy wszystkie miasta, w których zagra reprezentacja na mundialu. Odwiedziliśmy kilku, a zamierzamy odwiedzić jeszcze wielu żołnierzy z armii Adama Nawałki. Pod batutą Leszka Milewskiego znajdzie się cykl wspomnień z turniejów mistrzowskich sprzed lat, ekskluzywne materiały z Senegalu, Japonii i Kolumbii stworzą cykl „Vitay” napisany razem z tą orlenowską marką - wyliczono na Weszło.com w zeszłym tygodniu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem