Wirtualna Polska tłumaczy internautom, że oglądanie reklam daje mediom wolność

Wirtualna Polska rozpoczęła kampanię edukacyjną podkreślającą, że reklamy stanowią podstawowe źródło utrzymania mediów. Akcja jest oparta na hasłach takich jak „Nie ma wolności mediów bez oglądalności reklam” oraz „Reklama daje wolność mediom”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu uzmysłowienie, że to dzięki reklamom, użytkownicy mogą korzystać z różnych treści, swobodnie wybierać spośród dostawców usług, bez konieczności ponoszenia kosztów - robią to reklamodawcy, którzy zyskują w ten sposób możliwość promowania swoich produktów. Akcja podkreśla też, że bez oglądania reklam przez odbiorców nie będzie możliwa w mediach różnorodność treści przekazów i jakości, w tym profesjonalizm dziennikarski.

- Wielu użytkowników wciąż wierzy w powielany mit „darmowego” internetu, którego funkcjonowanie w istocie finansowane jest ze środków reklamodawców. Nasza kampania ma przypomnieć im, że by utrzymać jakościowe i niezależne media, za które nie trzeba wnosić opłat, a jedynie „rozliczać się” czasem i zaangażowaniem na witrynach wydawców, potrzebna jest reklama. W kampanii, skupiamy się na jej nieraz niezauważanej przez internautów roli - sponsora treści, a równocześnie jednego z gwarantów istnienia niezależnych mediów - opisuje nową akcję Małgorzata Pogorzelska, ad product communications manager w Grupie Wirtualna Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online