WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Artur Potocki: dłuższe wideo z gwiazdami tv jest za drogie, Interia obiektywna i coraz bardziej e-commerce’owa

Wirtualna Polska tłumaczy internautom, że oglądanie reklam daje mediom wolność

2017-08-08 A A A KOMENTARZE: 28 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wirtualna Polska rozpoczęła kampanię edukacyjną podkreślającą, że reklamy stanowią podstawowe źródło utrzymania mediów. Akcja jest oparta na hasłach takich jak „Nie ma wolności mediów bez oglądalności reklam” oraz „Reklama daje wolność mediom”.

Wirtualna Polska tłumaczy internautom, że oglądanie reklam daje mediom wolność

Kampania ma na celu uzmysłowienie, że to dzięki reklamom, użytkownicy mogą korzystać z różnych treści, swobodnie wybierać spośród dostawców usług, bez konieczności ponoszenia kosztów - robią to reklamodawcy, którzy zyskują w ten sposób możliwość promowania swoich produktów. Akcja podkreśla też, że bez oglądania reklam przez odbiorców nie będzie możliwa w mediach różnorodność treści przekazów i jakości, w tym profesjonalizm dziennikarski.

To kolejna akcja edukacyjna na ten temat. Od ponad tygodnia prowadzona jest kampania przygotowana w ramach IAB Polska, która zachęca internautów, żeby nie korzystali z narzędzi do blokowania reklam.

- Wielu użytkowników wciąż wierzy w powielany mit „darmowego” internetu, którego funkcjonowanie w istocie finansowane jest ze środków reklamodawców. Nasza kampania ma przypomnieć im, że by utrzymać jakościowe i niezależne media, za które nie trzeba wnosić opłat, a jedynie „rozliczać się” czasem i zaangażowaniem na witrynach wydawców, potrzebna jest reklama. W kampanii, skupiamy się na jej nieraz niezauważanej przez internautów roli - sponsora treści, a równocześnie jednego z gwarantów istnienia niezależnych mediów - opisuje nową akcję Małgorzata Pogorzelska, ad product communications manager w Grupie Wirtualna Polska.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony i aplikacje internetowe Grupy Wirtualna Polska zanotowały 20,02 mln realnych użytkowników i 3 mld odsłon.

Autor: tw

Wiecej informacji: Wirtualna Polska, reklama internetowa, blokowanie reklam

Komentarze (28) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia