SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Witold Pasek zastąpił Adama Buraka jako dyrektor marketingu w Grupie Lotos

Witold Pasek został nowym dyrektorem ds. marketingu w Grupie Lotos. Wcześniej pracował m.in. w PZU, Telewizji Polskiej i T-Mobile.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Witold Pasek został nowym dyrektorem ds. marketingu w Grupie Lotos. Ostatnio na tym stanowisku w spółce był wakat. Do marca br. dyrektorem ds. marketingu i komunikacji był Adam Burak, który do Lotosu przeszedł z Grupy PZU.

Adam Burak w Lotosie już nie pracuje. Z naszych ustaleń wynika, że założył własną agencję Blue.

Witold Pasek ostatnio, do października ub.r. był CEO w Centrum Edukacji Medycznej CEMED. Pełnił tę funkcję przez ponad dwa lata.

Wcześniej pracował w takich firmach, jak Polska Telefonia Cyfrowa (obecnie T-Mobile) jako rzecznik prasowy i doradca zarządu ds. komunikacji i GR; Grupa PZU jako dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i marketingu, następnie dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej; Telewizja Polska jako doradca zarządu ds. PR. W Polskim Radiu był dyrektorem Agencji Komunikacji i Promocji oraz jednocześnie dyrektorem Agencji Fonograficznej, a w Polskim Towarzystwie Ubezpieczeń (obecnie Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń) pracował jako doradca zarządu ds. PR i marketingu.

W latach 1987-1992 był dziennikarzem, pracował m.in. w „Życiu Warszawy”, „Wprost”, „Playboyu”, „Frondzie”, „Gazecie Wyborczej” i „Polityce”.

Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW.

Dołącz do dyskusji: Witold Pasek zastąpił Adama Buraka jako dyrektor marketingu w Grupie Lotos

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
s-i-n
Lotos? To ci od "świętej" benzyny i dystrybutorów cudownie powiększających pojemność baków?
odpowiedź
User
Jancio
Hehe, ale jaja. Typ i we "Frondzie" pisał i w "Playboyu", słowem - i do tańca i do różańca. Człowiek renesansu, całe życie w PR, teraz marketing... Ludzie ręce opadają. Taką markę trzeba rozkręcać marketingowo a nie powierzać w ręce gościa co pewnie w życiu nie słyszał o podstawach kampanii marketingowej.
odpowiedź
User
Pablo
To ten Burak długo nie pobył. Pewnie niezłego bagna narobił.
odpowiedź