Wojak reklamowany w wersji Radler

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży Wojak Radler, nową wersję piwa Wojak. Wspierają to działania reklamowe w sklepach przygotowana przez firmy GPD, Chapter1 i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wojak Radler to miks piwa Wojak i cytrynowej lemoniady (w proporcjach 44/56 proc.). Zawartość alkoholu wynosi 2,4 proc. Napój jest dostępny w półlitrowych butelkach i puszkach oraz w czteropakach puszek. W sprzedaży pojawił się na stałe. Projekt jego opakowań stworzyła agencja Sieberthead. - Miłośnicy piwa polubili już piwo z lemoniadą, które zadebiutowało w minionym roku za sprawą piwa typu „shandy” Kompanii Piwowarskiej. Wojak Radler to przedstawiciel innego stylu piwnego o nazwie „radler”. Od shandy odróżnia go nieco mniejsza zawartość alkoholu, a większa lemoniady oraz naturalna mętność trunku - opisuje Marta Andreasik, specjalista ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

grafika

Wojak Radler jest wspierany działaniami reklamowymi w punktach sprzedaży. Kreacją materiałów BTL zajęły się agencja GPD i Chapter1, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami