SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przez ostatni miesiąc kampanii Hołownia wydał na reklamy na Facebooku więcej niż Duda i Trzaskowski

Przez ostatnie 30 dni przed pierwszą turą wyborów prezydenckich sztab Szymona Hołowni na reklamy na Facebooku wydał 271,6 tys. zł, to więcej niż wydatki na promocję w tym zakresie Andrzeja Dudy i Rafała Trzaskowskiego. Hołownia najintensywniej był promowany na Facebooku także w tygodniu poprzedzającym głosowanie.

Według danych z biblioteki reklam Facebooka od 21 do 27 czerwca emisja reklam Szymona Hołowni na tym portalu 146,8 tys. zł. Wyświetlono 141 różnych reklam.

Reklamy prezydenta Andrzeja Dudy (emitowano aż 540 różnych przekazów) kosztowały 105,8 tys. zł, a Rafała Trzaskowskiego (wykupione z jego fanpage’u i grupy na Facebooku) - 95 tys. zł.

Na reklamy Krzysztofa Bosaka (emitowanych z dwóch fanpage’y) przeznaczono 52,6 tys. zł, a na reklamy Władysława Kosiniaka Kamysza - 36,7 tys. zł. Paweł Tanajno w promocję na Facebooku zainwestował 20,8 tys. zł, a Stanisław Żółtek - prawie 7 tys. zł.

Szymon Hołownia i Andrzej Duda ponad połowę swoich budżetów marketingowych na Facebooku przeznaczyli w ciągu minionego tygodnia. W ciągu ostatnich 30 dni wydatki reklamowe kandydata niezależnego wyniosły 271,6 tys. zł, a urzędującego prezydenta - 202 tys. zł.

Promocja Rafała Trzaskowskiego na Facebooku przez miniony miesiąc kosztowała 248,5 tys. zł, Roberta Biedronia - 105,7 tys. zł, a Krzysztofa Bosaka - 65,8 tys. zł. Sztab Władysława Kosiniaka-Kamysza przeznaczył na to 39,5 tys. zł, a Stanisława Żółtka - 10,2 tys. zł.

Z kolei w ciągu minionych trzech miesięcy facebookowe reklamy Szymona Hołowni kosztowały 405,8 tys. zł, a Andrzeja Dudy - 289,8 tys. zł.

Rafał Trzaskowski kandydatem Koalicji Obywatelskiej został w połowie maja i wszystkie jego aktywności marketingowe na Facebooku zrealizowano w zeszłym miesiącu. Natomiast na promocję jego poprzedniczki w tej roli Małgorzaty Kidawy-Błońskiej od końcówki marca do połowy maja wydano 121,5 tys. zł.

Sztab Roberta Biedronia w promocję na Facebooku zainwestował 239,2 tys. zł, Władysława Kosiniaka-Kamysza - 62,5 tys. zł, Pawła Tanajno - 52,8 tys. zł, a Krzysztofa Bosaka - 48 tys. zł.

Pod koniec kwietnia analizowaliśmy już, ile kandydaci przez poprzednie 90 dni przeznaczyli na reklamy facebookowe. W tamtym okresie liderem był Stanisław Żółtek ze 181,7 tys. budżetu, wyprzedzając nieznacznie Roberta Biedronia (180,2 tys. zł). Sztab Małgorzaty Kidawy-Błońskiej wydał na promocję na Facebooku 55 tys. zł, a Andrzeja Dudy - 30,9 tys. zł.

Według badania Gemius/PBI w maju br. przeglądarkową wersję Facebooka odwiedziło 21,46 mln polskich internautów, wykonując 2,92 mld odsłon oraz spędzając w ciągu doby średnio 24 minuty i 2 sekundy.

Dołącz do dyskusji: Przez ostatni miesiąc kampanii Hołownia wydał na reklamy na Facebooku więcej niż Duda i Trzaskowski

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
elo
Sprawdzaliście kto finansuje Szymona Hołownię?
odpowiedź
User
ja
kurcze myslałem żeby moze na Hołownie zagłosowac - ale zobaczyłem Giertycha w jego sztabie i WSZYSTKO stało sie jasne
odpowiedź
User
antek
kurcze myslałem żeby moze na Hołownie zagłosowac - ale zobaczyłem Giertycha w jego sztabie i WSZYSTKO stało sie jasne


Dokładnie - mecenas he he. Ludzie mają krótką pamięć, już nikt nie kojarzy, co ten pan chciał robić kiedy rządził z PiS. Mundurki i biała rasa.
odpowiedź