Wzrosła sprzedaż jedynie „Dziennika Gazety Prawnej”

W I kwartale br. spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich, najwięcej straciły „Parkiet”, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - raport Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż tej gazety w I kwartale 2010 r. wyniosła 441 821 egz., czyli o 9,28 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2009 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła w pierwszych trzech miesiącach br. 310 855 egz. Jest to wynik o 16,08 proc. słabszy niż rok wcześniej.

Na trzecim miejscu utrzymał się "Super Express" (Murator), który zmniejszył swoją sprzedaż o 12,17 proc. do 180 317 egz.

Wzrost sprzedaży ogółem zanotował wyłącznie zajmujący piątą lokatę „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes), którego sprzedaż w I kw. wzrosła o 14,13 proc. względem wyników „Gazety Prawnej” rok wcześniej. Z kolei „Dziennik” rok temu sprzedawał się w ilości 87 909 egz.

Najbardziej w dół – o 28,99 proc. - poszybowała sprzedaż „Gazety Giełdy Parkiet” (Presspublica), która w pierwszych trzech miesiącach wyniosła 15 469 egz. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

Tyle samorządy dopłacą Polsatowi za imprezę sylwestrową w Toruniu

Tyle samorządy dopłacą Polsatowi za imprezę sylwestrową w Toruniu