Yope stawia na Euvic 360 e-com

Marka kosmetyczna Yope powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance) działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Yope stawia na Euvic 360 e-com
Youtube.com/Yope

Dzięki wdrożeniu usługi display retargetingu do strategii marketingowej, marka Yope liczy na wzrost sprzedaży w swoim e-sklepie.

- Na decyzję o współpracy z Euvic 360 e-com, ogromny wpływ miała otwartość i zrozumienie naszych potrzeb oraz wysoki wskaźnik skuteczności.  Właśnie te elementy, ostatecznie zdecydowały o nawiązaniu współpracy – mówi Marcin Wysocki, head of digital w Yope.

Yope to polska marka kosmetyczna. Specjalizuje się w produkcji naturalnych kosmetyków i środków czystości.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny