Zalando wchodzi na rynek kosmetyków, uruchamia kategorię Zalando Beauty

Niemiecka platforma sprzedażowa Zalando uruchomiła nowy dział o nazwie Zalando Beauty. W ofercie znajdują się  kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne. Na razie nowa propozycja jest przeznaczona dla niemieckich użytkowników serwisu.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Zalando wchodzi na rynek kosmetyków, uruchamia kategorię Zalando Beauty

Asortyment Zalando Beauty składa się z ponad 120 marek takich jak L'Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda.

Dodatkowo podążając za koreańskimi trendami Zalando oferuje brandy Missha oraz It’s Skin. Klienci poszukujący nowości mogą kupić kosmetyki od Hylamide lub Nugg, które wcześniej nie były dostępne w Niemczech.

Nowa kategoria Zalando to ponad 4 tys. produktów kosmetycznych dla kobiet. Według zapowiedzi artykuły dedykowane dla mężczyzn będą dostępne jesienią 2018 r.

Na razie dział Zalando Beauty jest dostępny dla użytkowników z Niemiec. Wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej. W czerwcu br. Zalando otworzy w Berlinie tzw. „Beauty Station”, gdzie klienci będą mieli możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.

W ciągu 9 miesięcy 2017 r. Zalando zanotowało przychody w wysokości ponad 3,1 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 23,9 proc. Z kolei w III kwartale przychody spółki zwiększyły się o 28,7 proc. osiągając poziom miliarda euro. W lutym br. Zalando zapowiedziało, że we współpracy ze spółką Hillwood zbuduje za 60 mln euro centrum logistyczne o powierzchni 130 tys. metrów kwadratowych w Olsztynku.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol