SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w kampanii województwa pomorskiego

W najważniejszych mediach trwa kampania promująca województwo pomorskie. Akcję pod hasłem „Zmieniamy Pomorskie” przygotowały firmy Pheno Group, MConnection i Sparta Interactive.

Prowadzona obecnie kampania promocyjna województwa pomorskiego ma na celu wskazanie korzyści, jakie czerpią jego mieszkańcy z inwestycji wspieranych przez funduszu unijne. Akcja jest podzielona na dwie odsłony. W części teaserowej prezentowane są się pytania dotyczące różnych ludzi. Odpowiedzi na nie można znaleźć na stronie zmieniamypomorskie.pl oraz w drugiej odsłonie kampanii.

Akcja obejmuje telewizję (TVP Gdańsk), radio (Radio Złote Przeboje, Radio Eska), prasę (tygodniki regionalne z grupy Polskapresse), internet (reklamy displayowe i e-mailing) oraz outdoor (billboardy, citylighty, nośniki w SKM).




Kampanię na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przygotowały firmy Pheno Group (koncepcja działań), MConnection (planowanie i zakup mediów) oraz Sparta Interactive (przygotowanie i wdrożenie strony zmieniamypomorskie.pl).

Dołącz do dyskusji: Zmiany w kampanii województwa pomorskiego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lek_arstwo
ha ha ha , a kto słucha Radia Eska w Trójmieście. Może młodzież. A agencja nieźle na tym zarobiła. A Złote Przeboje słuchają matki karmiące, żeby laktacja była lepsza.
odpowiedź
User
Bartosz Grodzicki mconnection
Wyniki słuchalności stacji radiowych wskazują, że Radio Złote Przeboje i Eska gwarantują łączny zasięg na poziomie ponad 12%, przy współsłuchalności dla obu stacji poniżej 10% gwarantują nam skuteczne dotarcie do mieszkańców województwa pomorskiego. Czy dane na temat struktury demograficznej słuchaczy tych stacji oparłeś na profesjonalnych badaniach? Chętnie zapoznamy się z nimi, aby w przyszłości móc jeszcze precyzyjniej planować nasze kampanie. Pozdrawiam
odpowiedź