#AppsforEarth - WWF i Apple razem dla Ziemi

Dochód ze sprzedaży 27 wybranych aplikacji, dostępnych na App Store ściągniętych do dnia 24 kwietnia, będzie przeznaczony na działania Fundacji WWF i ochronę przyrody na całym świecie. Zyski ze sprzedaży aplikacji w Polsce będą przeznaczone na działania WWF w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Apple, Fundacja WWF oraz twórcy bardzo popularnych aplikacji z App Store zdecydowali się wspólnie chronić życie na naszej planecie. Fundacja WWF otrzyma 100% dochodów ze sprzedaży 27 aplikacji biorących udział w kampanii #AppsforEarth. Dochód będzie pochodził z pobrania płatnych aplikacji oraz wewnętrznych zakupów w aplikacjach zmodyfikowanych  specjalnie na potrzeby kampanii.

Część z aplikacji biorących udział w akcji #AppsforEarth oferuje nowe treści związane właśnie z ochroną przyrody, w takich obszarach jak:  lasy, oceany, słodka woda, dzikie zwierzęta, żywność i klimat. Aplikacja WWF Together, teraz obok standardowych opowieści o najbardziej niezwykłych zwierzętach świata, oferuje również możliwość zakupienia niesamowitej historii Ziemi.

„Bardzo cieszymy się z tej współpracy i pomocy w realizacji naszej misji przez Apple. Jesteśmy bardzo wdzięczni, że dzięki kampanii #AppsforEarth uzyskamy wsparcie dla prowadzonych przez nas działań” – mówi Jakub Skrzypczyk Fundacja WWF Polska.

„Dzięki ciekawym treściom i niezwykłemu zasięgowi, ta kampania może zaangażować setki milionów ludzi. Aby odnieść sukces w naszej pracy, potrzebujemy właśnie takich ciekawych pomysłów z dużym potencjałem. Kampania #AppsforEarth zapewnia to w sposób bezprecedensowy i sprawia, że pokładamy w niej duże nadzieje” – mówi Carter Roberts, Prezes i Dyrektor generalny WWF USA.

Aplikacje biorące udział w kampanii:

  1. Star Wars, Galaxy of Heroes (ElectronicArts)
  2. Angry Birds 2 (Rovio)
  3. Candy Crush Soda Saga (King)
  4. Trivia Crack (Etermax)
  5. Cut the Rope: Magic (Zeptolab)
  6. Sim City BuildIt (Electronic Arts)
  7. PEAK Brain Training (brainbow)
  8. Ultimate Guitar Tabs (Ultimate Guitar)
  9. Hay Day (Supercell)
  10. Disney Infinity: Toy Box 3.0 (Disney)
  11. Enlight (Lightricks)
  12. Marvel Contest of Champions (Kabam)
  13. The Earth (Tinybop)
  14. VSCO (Visual Supply Company)
  15. WWF Together (WWF)                        
  16. Cooking Dash 2016 (Glu Games)
  17. Kendall & Kylie (Glu Games)
  18. Yoga Studio (Gaiam)
  19. MapMyRun+ (Under Armour)
  20. Hearthstone (Blizzard Entertainment)
  21. Best Fiends (Seriously)
  22. Dragon City Mobile (Social Point)
  23. LINE (LINE)
  24. Disney Tsum Tsum (LINE)
  25. Procreate (Savage)
  26. Procreate Pocket (Savag)
  27. Recolor (Sumoing)

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia