Aveex.com dla Kozminski University Center of Excellence

Grupa Marketingowa Aveex.com podpisała umowę na realizację strategii marketingowej, promującej Kozminski University Center of Excellence. Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania w tym zakresie. Kozminski University Center of Excellence realizuje spójną ofertę edukacyjną w zakresie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń, korporacyjnych programów rozwojowych, organizacji konferencji, seminariów,  spotkań, pozyskiwania zewnętrznego finansowania na usługi szkoleniowo-doradcze i badawcze. - Dotychczas skupialiśmy się na ulepszaniu części naszych działań. Mając jednak poczucie, że to za mało, podjęliśmy wyzwanie rzucone przez guru zarządzania R. L. Ackoffa zaprojektowania wszystkich procesów od nowa – wyjaśnia Sylwia Hałas-Dej, dyrektor ds. programów edukacyjnych i rozwoju Center of Excellence. – W rezultacie pod hasłem „Competing for the Future” w 2012 roku powstało Center of Excellence – przestrzeń, w której dzięki połączeniu różnych ról pełnionych przez uczelnię, wszyscy możemy skorzystać z efektu synergii powstającego poprzez wymianę wiedzy w 10 kluczowych obszarach. Kampania będzie realizowana w oparciu o stworzoną przez Agencję strategię. Akcja promocyjna obejmuje działania z zakresu public relations, a także marketing internetowy: kampanię Google AdWords i wideo marketing (testimonial z wykorzystaniem wizerunku absolwentów). Ich realizacją zajmą się należące do Grup Aveex.com agencja Red Pen Public Relations, dom mediowy Essencja, agencja reklamowa Bandera oraz agencja interaktywna Sternick. Współpraca została rozpoczęta w styczniu bieżącego roku. Za projekt z ramienia Aveex.com odpowiadają Izabela Jurek i Michał Tomasik. Nadzór nad całym projektem sprawuje Marcin Wojciechowski – dyrektor kreatywny Grupy Aveex.com.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"