ROZWIŃ

"Brać czy nie brać" - nowy program A+E Networks Poland i ATM Grupy

Ludzie uwielbiają kupować, a Polska pełna jest bazarów, targowisk, magazynów, a nawet całych miasteczek handlowych, w których można znaleźć niesamowite skarby. A+E Networks® Poland, wykorzystując ten społeczny trend, rozpoczęło realizację 10-odcinkowej serii rozrywkowo-historycznej dla kanału HISTORY. Już od 19 października widzowie będą mogli śledzić zmagania dwójki prowadzących – Łukasza Radwana i Michała Wójcika w nowym programie pt. „Brać czy nie brać”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Premiera na kanale HISTORY: poniedziałek, 19 października godz. 22:30

„Brać czy nie brać” to wyścig po skarby z przeszłości. Prowadzący-koneserzy historii poszukują ukrytych w różnych zakątkach Polski unikalnych przedmiotów o ogromnej wartości historycznej i materialnej. Dysponując ustalonym budżetem próbują złowić unikatowe skarby, aby sprzedać je później z jak największym zyskiem. Żeby je zdobyć, prowadzący przemierzają Polskę wzdłuż i wszerz. Przejażdżka ich specjalnym busem to pretekst, by obserwować, jak sprzeczają się na temat odwiedzanego miasta, jakich przedmiotów poszukują i które z nich uważają za najciekawsze. Czasem odwiedzą też bazary, mieszkania prywatne, fabryki i złomowiska, otwarcie komentując przy tym swoje decyzje, prowadząc emocjonujący wyścig ze swoim przeciwnikiem! Co innego można znaleźć w Krakowie, a inne przedmioty kupuje się na słynnym targu staroci we Włocławku czy na kiermaszu pod Tykocinem.

W tłumie miłośników zakupów znajdują się też prawdziwi koneserzy – ludzie, dla których odkrywanie unikatów to pasja i sposób na żywe obcowanie z historią. To także wielkie emocje – poszukiwanie historycznych przedmiotów to zamiłowanie, za którym stoi nie tylko satysfakcja odkrywcy, lecz również spore pieniądze. Wystarczy przypomnieć sprawę Jaja Faberge, które kupiono na polskim bazarze za 14 tysięcy dolarów, by sprzedać je potem za 30 milionów dolarów…

W finale każdego odcinka Łukasz i Michał spotkają się z ekspertami, którzy ocenią, czy złowione przez nich przedmioty były warte swojej ceny i ocenią, który z prowadzących zrobił lepszy interes. „Brać czy nie brać” to 10 odcinków, pokazujących niesamowity świat ludzi, którzy poszukując unikalnych przedmiotów o historycznym rodowodzie, w praktyczny sposób obcują z minionymi wiekami, a przy okazji – potrafią na swojej pasji zarobić.

Prowadzący:

Łukasz Radwan – dziennikarz, promotor sztuki i ważna postać życia artystycznego w Polsce. Znany z ciętego języka i bezkompromisowych poglądów został nazwany przez oponentów „bulterierem polskiej sztuki”, co, jak twierdzi, jest dla niego komplementem

Michał Wójcik – historyk, dziennikarz prowadzący liczne programy telewizyjne. Pracował w Radiu ZET, tygodniku „Przekrój”, był redaktorem naczelnym magazynów „Focus”, „Focus Historia”, współautor książek m.in. Teraz ‘44                                              

Za produkcję odpowiada ATM Studio (producent Krzysztof Jakubowski), a ze strony A+E Networks Poland producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata