Debiuty na rynku herbaty

Początek września wiąże się z wyraźnym ożywieniem na rynku herbaty. Wzrostowi zainteresowania tym produktem wśród konsumentów, towarzyszą spektakularne herbaciane debiuty. O najbardziej wymagających konsumentów nieprzerwanie dba marka TEEKANNE, przygotowując kompozycje charakteryzujące się nie tylko głębią smaku i aromatu, ale również najwyższą jakością. Nowe, intrygujące połączenia smakowe mogą stać się nie tylko doskonałym towarzyszem podczas chłodniejszych dni. Zamknięty w nich aromat to przede wszystkim mozaika najpiękniejszych, owocowych wspomnień lata.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwszą z pięciu nowości, które marka TEEKANNE przygotowała na nadchodzący sezon, jest TEEKANNE World Of Fruits „Superfruits”. To wykwintna kompozycja smakowa, klejnot w gamie specjałów owocowych. Herbatka ta przenosi w świat niesamowitych doznań smakowych. Zamknięto w niej bowiem słodki aromat wiśni oraz żurawiny. Jego zaskakującym dopełnieniem jest smak aceroli – owocu, w zależności od zakątka świata, zwanego również Jamajka Cherry, Ameruco czy West Indian Cherry.

Polscy konsumenci herbaty to tradycjonaliści, jednocześnie bardzo otwarci na nowatorskie, inspirujące połączenia. Ta dwoistość wynika z wierności królowej rodzimych filiżanek – czarnej herbacie, a jednocześnie dużego zainteresowania nowymi, intrygującymi połączeniami. Wymagający klienci oczekują zaskakujących smakowych kompozycji, niezmiennie jednak w wydaniu najwyższej jakości. Słuchając ich głosu, przygotowaliśmy między innymi herbatkę „Superfruits”. Mamy nadzieję, że nowość z gamy World of Fruits skradnie podniebienia nawet najbardziej wymagających miłośników herbaty – mówi Maciej Rymski, Natonal Sales Manager TEEKANNE Polska

Herbatkę TEEKANNE World of Fruits „Superfruits” zaparzać należy przez ok. 8 minut, po uprzednim zalaniu torebki świeżo zagotowaną wodą. Chcąc zachować wyjątkowe właściwości smakowe tej wybornej propozycji od marki TEEKANNE, należy stosować jedną torebkę na filiżankę.

Ubiegłoroczna nowość marki TEEKANNE - herbatka WOF „Orange & Ginger”, szybko stała się jednym z ulubionych smaków Polaków. Najlepszym tego dowodem jest jej wyróżnienie w czwartej edycji konkursu „Złoty Paragon 2014 – Nagroda Kupców Polskich”. Bez wątpienia przed herbatką TEEKANNE World of Fruits „Superfruits” szansa na podobny sukces.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję