Dookoła świata w jeden dzień!

Już w najbliższą sobotę na Bulwarze Wołyńskim w Krakowie wspólna zabawa w szczytnym celu – Around the World in a Day! Wydarzenie wspiera marka TEEKANNE!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Podobnie jak rok temu, Hilton Garden Inn Kraków przyłącza się do ogólnoeuropejskiej akcji charytatywnej hoteli Hilton. W tym samym czasie hotele w różnych miastach zmierzą się ze sobą o to, kto pokona jak najdłuższy dystans. W rzeczywistości suma przemierzonych kilometrów ma być równa dwukrotnemu okrążeniu ziemi. Celem akcji jest nie tylko doskonała zabawa, ale przede wszystkim promowanie zdrowego trybu życia oraz zbiórka funduszy na cele charytatywne.

W wydarzeniu udział wziąć może każdy kto chce się przyłączyć biegnąc, jadąc na rowerze lub rolkach. Na najbardziej aktywnych uczestników oraz tych, którzy przebędą najdłuższy dystans na wytyczonej trasie, czekają wspaniałe nagrody. Przygotowano też wiele innych atrakcji: konkursy z nagrodami i zabawy dla dzieci. Do zdobycia będą między innymi specjalne aromatyczne zestawy przygotowane przez TEEKANNE.

W tamtym roku efektem przeprowadzenia akcji w Krakowie było pokonanie przez uczestników ponad 1 900 kilometrów, co dało szóste miejsce w Europie i nagrodę za Najlepszy Debiut. Wszystkim, którzy postanowią dołączyć w tym roku, kibicuje marka TEEKANNE!

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska