Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-04-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Firma z Bolesławca podbija Europę

150x110
85% ładunków w Polsce przewożonych jest ciężarówkami. Według opublikowanego przez Komisję Europejską rankingu jakości transportu w krajach członkowskich UE Polska zajęła ostatnie miejsce pod względem jakości infrastruktury. Są jednak firmy, które mimo niesprzyjającego otoczenia oferują usługi transportowo-spedycyjne na najwyższym poziomie.

Polska znajduje się w europejskim ogonie pod względem bezpieczeństwa na drogach i kolei. Także gęstość sieci autostrad (liczona jako stosunek całkowitej długości autostrad w kilometrach do liczby ludności w danym kraju) pozostawia wiele do życzenia.
- Większość naszych partnerów biznesowych znajduje się na Węgrzech i na Słowacji – mówi Mariusz Kozak, właściciel T.S.H. Polmar, firmy transportowo-spedycyjnej, która początkowo oferowała usługi na terenie Polski a teraz realizuje zlecenia na terenie całej Europy. - Porównując infrastrukturę i stan dróg i autostrad do naszych sąsiadów, Polska rzeczywiście wypada dość blado.

Rozwój firmy
Początkowo dostawcami T.S.H. Polmar były firmy z terenu Polski, rozwój handlu następował jednak tak szybko, że w niedługim czasie objął również kraje sąsiednie – Słowację, Węgry, Niemcy, Francję, Holandię, Belgię, Czechy i Litwę. Firma oferuje transport i spedycję krajową i międzynarodową, zajmuje się także handlem otrębami pszennymi i żytnimi.
- Początkowo nominał zakupionych towarów wynosił ok. 100 ton otrąb pszennych miesięcznie. Dziś jest to ok. 1500 ton w skali miesiąca – opowiada właściciel firmy, Mariusz Kozak. - To bardzo dobrze pokazuje rozwój naszej firmy.

Tak duży tonaż wymusił na firmie powiększenie własnego taboru. Dziś liczy on 9 zestawów naczep z ciągnikami siodłowymi. Firma inwestuje także w rozwój sieci własnych dystrybutorów paliwa.
- Koszty własnej sieci dystrybutorów paliwa są spore, ale jesteśmy niezależni od zmiennych cen paliw i możemy proponować klientom atrakcyjne za nasze usługi – tłumaczy ekspert.

Od zamówienia do realizacji
Aby skorzystać z usług T.S.H. Polmar, wystarczy zgłosić zamówienie drogą elektroniczną lub telefoniczną. Następnym krokiem jest wycena transportu i stawki frachtowej. Wycena ta zawiera już wszystkie koszty, takie jak opłaty na autostradach, opłaty za paliwo, wynagrodzenie dla kierowców itp. Następnie wystawiane jest zlecenie transportowe.
- Naszą firmę wyróżnia doświadczenie zdobyte wieloma godzinami pracy wykwalifikowanych osób działu handlowego i spedycji. Produkty rolne, które są w obrocie firmy spełniają wszystkie normy sanitarne w kraju – dodaje przedstawiciel bolesławieckiej firmy.

Klientami T.S.H. Polmar są przede wszystkim przedsiębiorcy i klienci indywidualni z Polski.
- Polacy jako klienci są bardzo wymagający, szczególnie jeśli chodzi o cenę. Współpraca z nimi jest jednak prostsza, szczególnie ze względu na komunikację – tłumaczy Mariusz Kozak. - Polscy klienci z niewielkich firm często boją się długotrwałych kontraktów. Z kolei większym firmom wygodniej jest podpisać długoterminowe zlecenia.

Z usług firmy korzystają także klienci zagraniczni. Lubią oni znać stawkę za usługę lub towar z miesięcznym wyprzedzeniem.

Współpraca
Działalność firmy opiera się na trzech filarach – transporcie i spedycji krajowej oraz międzynarodowej i handlu otrębami. Z usług T.S.H. Polmar korzystają przede wszystkim przedsiębiorstwa spedycyjne, transportowe, jak i handlowe. Firma oferuje usługi transportowe na trasach całej Unii Europejskiej.
- Chętnie współpracujemy z firmami produkcyjnymi, hurtowniami rolniczymi, mieszalniami pasz i młynami – mówi właściciel firmy. - Jako polska firma, przykładamy bardzo dużą wagę do jakości naszej pracy, ponieważ zależy nam na pozytywnym wizerunku Polski za granicą.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ