Gorący temat

Magdalena Żuk, „Ucho Prezesa” i przepisy na grzyby wśród najpopularniejszych haseł 2017 roku w polskim Google

WIĘCEJ

Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-04-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Getin Bank na podium rankingu „Złoty Bankier”

Getin Bank na trzecim miejscu prestiżowego rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem”. Bank zajął także drugie miejsce w kategorii „Karta kredytowa”. Statuetki „Złotego Bankiera” wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 20 kwietnia w Warszawie. Organizatorem wydarzenia są Puls Biznesu oraz portal finansowy Bankier.pl.

 

- Nagroda Złotego Bankiera to kolejne, obok zwycięstwa w rankingu tygodnika Newsweek, ważne wyróżnienie w kluczowym dla nas obszarze jakości obsługi. Relacje z Klientami traktujemy jako priorytet i stale pracujemy nad ich poprawą. Naszym celem jest budowa banku relacyjnego i cieszę się, że zmiany, które systematycznie wprowadzamy, są zauważane i doceniane – mówi Artur Klimczak, p.o. Prezesa Zarządu, Getin Noble Bank. Miejsce na podium rankingu Złoty Bankier jest dla nas nie tylko ważnym wyróżnieniem, ale także zobowiązaniem do dalszej pracy – dodaje.

 

Nagrody „Złotego Bankiera” zostały przyznawane już po raz ósmy. Laureatami konkursu są banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe, a ich produkty i usługi są odpowiedzią na oczekiwania i potrzeby Klientów. Zwycięzców wskazują właśnie Klienci oraz eksperci rynku bankowego.

 

Ranking Pulsu Biznesu i portalu Bankier.pl to od dwóch lat także jedno z największych badań poziomu satysfakcji Klienta, realizowane na naszym rynku. Na potrzeby plebiscytu „tajemniczy klienci” odwiedzili 1050 placówek bankowych w całej Polsce, należących do 21 różnych banków i wykonali ponad 1700 kontaktów zdalnych. Na podstawie ich ocen wyróżniono instytucje, które cechuje najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem. W ramach plebiscytu nagrodzono także m.in. najlepsze oferty produktowe. Za realizacje badań odpowiadają Obserwatorium.biz i Kantar TNS.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ