Havas Worldwide partnerem konferencji Havas Media Group poświęconej Organic Marketingowi

Havas Worldwide jest partnerem zbliżającej się konferencji organizowanej przez Havas Media Group poświęconej obszarowi Organic Marketingu. Wśród prelegentów z USA, Francji, Wielkiej Brytanii i Polski wystąpi Marek Staniszewski, CSO Havas Worldwide Warsaw.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Podczas całodniowej konferencji zaproszeni goście zgłębią temat organicznej komunikacji, w której dopasowanie treści i nośników do odbiorcy decyduje o jego zaangażowaniu i przekazaniu komunikatu dalej. Podczas VIII edycji Havas Media Group Conference przedstawione zostaną także wyniki pierwszej fali badania Meaningful Brands w Polsce. Dotychczasowe światowe wyniki wskazują, że 75% marek na świecie i 95% marek w Europie mogłoby zniknąć z rynku i większość klientów nie zmartwiłaby się z tego powodu. Podczas spotkania padną odpowiedzi na pytania, dlaczego Polacy nie chcą żyć bez czekolady Wedla, kremu Nivea i tanich zakupów oraz jakie czynniki wpływają na lojalność wobec marek w Polsce.

VIII edycja Havas Media Group Conference odbędzie się 20 listopada 2014 roku w Centrum Multimedialnym Muranów. W dotychczasowych siedmiu edycjach Havas Media Group Conference wzięło udział 1500 uczestników i 50 prelegentów z 12 krajów.

 Szczegóły na www.hmgc.pl

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej