Havas Worldwide z trzema mieczami w konkursie kreatywnym KTR 2015

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 14 maja w Teatrze Polskim, agencja Havas Worldwide została wyróżniona jedną srebrną i dwiema brązowymi statuetkami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampanią nagrodzoną srebrnym mieczem KTR w kategorii Radio została reklama „Emergency Call” dla Citroën Polska. Dwa brązowe miecze przypadły agencji Havas Worldwide w kategorii Print za reklamę prasową „Bakteria” dla producenta żelu antybakteryjnego Scan Anida oraz w kategorii Film za reklamę telewizyjną „Piekarnik” będącą częścią kampanii „Prowizorycy” dla Praktiker Polska.

W tegorocznej edycji konkursu KTR zgłoszono rekordową liczbę 1104 projektów, które były oceniane przez 80-osobowe jury. Podczas gali przyznano łącznie 145 statuetek. Najwięcej przyznano ich w kategoriach: Warsztat Audio/Wideo (21), Active Advertising (20), Film (18), Digital i Design (po 17).

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję