ING Bank Śląski zwiększa dostępność obsługi osób niesłyszących

ING Bank Śląski zapewnia obsługę osób niesłyszących już w 392 oddziałach w Polsce. Bank oferuje usługę tłumacza polskiego języka migowego, realizowaną w czasie rzeczywistym za pomocą połączenia wideo.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zwiększyliśmy dostępność obsługi osób niesłyszących z 20 oddziałów do blisko 400. Dzięki pomocy tłumacza języka migowego możemy porozumieć się także z tymi klientami. Chcemy dotrzeć do każdego klienta a dzisiejsze możliwości technologiczne nam to umożliwiają. Wierzymy, że budujemy w ten sposób nowy standard obsługi klienta niesłyszącego – powiedział Krystian Setera Dyrektor Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski, jako pierwszy na polskim rynku, zaoferował możliwość posługiwania się polskim językiem migowym za pośrednictwem tłumaczy on-line w placówkach bankowych. Dzięki połączeniu wideo z tłumaczem, pracownicy banku mogą swobodnie rozmawiać z osobami, które porozumiewają się tylko w języku migowym.

Pilotaż obsługi klientów niesłyszących rozpoczęto w 2014 roku, we współpracy z firmą Migam, w wybranych oddziałach ING Banku Śląskiego. W kwietniu 2015 roku bank został wyróżniony za nowatorski sposób komunikacji z osobami niesłyszącymi w „Konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń”, w kategorii „CSR”.

Udostępnienie usługi w blisko 400 oddziałach wsparte jest kampanią informacyjną, realizowaną za pośrednictwem dedykowanej strony www oraz filmu. Poniżej linki:

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta