Jarmark Produktów Regionalnych

Najnowsze trendy w żywieniu mówią, że najlepiej spożywać produkty lokalne, sezonowe i pochodzące z upraw ekologicznych. Na szczęście właśnie taką ofertę prezentuje co miesiąc Jarmark Produktów Regionalnych w CH Blue City.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

17,18,19 lutego br. w CH Blue City pod fontanną odbył się cykliczny Jarmark Produktów Regionalnych.

Lokalność – to pochodzące z Mazowsza sery, pieczywo, wędliny i wypieki. Sezonowość – przetwory, nalewki i kompoty. A ekologiczność – certyfikaty zdrowej, smacznej i wykonywanej zgodnie z tradycyjnymi przepisami żywności. Nic tylko przygotować się na duże zakupy!

Kolejne planowane jarmarki:

16–18 marca

30 marca – 6 kwietnia – Jarmark Wielkanocny

20–12 kwietnia

18–20 maja

22–24 czerwca

14–16 września

19–21października

16–18 listopada

10–23 grudnia – Jarmark Bożonarodzeniowy

(ostateczne terminy jarmarków mogą ulec zmianie)

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue Cityto ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta