Kawa w prezencie - nowa promocja Nespresso

Z dniem 6 listopada wystartowała nowa akcja promocyjna Nespresso. Każdy – zarówno osoby fizyczne jak i przedsiębiorcy - kto zdecyduje się na zakup ekspresu marki, otrzyma voucher do wymiany na kawę o wartości nawet do 400 zł. Jego wysokość zależy od modelu zakupionego urządzenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Promocja potrwa do 25 stycznia 2015 r. i dotyczy maszyn Nespresso typu in-home. Kupić można je w sklepie internetowym marki, warszawskim butiku na Nowym Świecie oraz butiku, który otwarty ostanie w grudniu w centrum handlowym Arkadia w stolicy, a także u partnerów handlowych – sklepach Media Markt, Saturn, RTV Euro AGD oraz Duka.

Voucher zrealizować można okazując go w jednym z butików Nespresso, przesyłając pocztą na adres wskazany w regulaminie lub online.

Promocję Nespresso wspierają prezentacje w punktach sprzedaży, ekspozycje z degustacjami na terenie centrów handlowych oraz kampania banerowa w Internecie. Za kreację i produkcję materiałów na potrzeby kampanii odpowiada agencja MRM, media zakupił dom mediowy MEC.

Regulamin promocji i szczegóły dostępne są na stronie www.nespressoclub.pl

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję