Kosmiczna kampania lodówek Samsung z serii Grand

Przestrzeń kosmiczna to motyw przewodni nowej kampanii promującej innowacyjną technologię Space Max, zastosowaną w lodówkach Samsung z serii Grand. Poprzez wykorzystanie tego systemu zmniejszono grubość ścianek lodówki uzyskując dodatkową przestrzeń w jej wnętrzu. Kampania promocyjna prowadzona będzie w mediach i wspierana specjalnym konkursem konsumenckim Inwazja Nagród.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości wśród klientów na temat innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w lodówkach Samsung z serii Grand. Działania, które rozpoczną się w połowie sierpnia, będą adresowane do osób poszukujących chłodziarek wyróżniających się dużą pojemnością, ale ze względu na niewielki metraż kuchni nie mogących pozwolić sobie na rozwiązania typu Side By Side. W ramach kampanii prowadzonej w Internecie i telewizji, zostanie zorganizowany również konkurs konsumencki Inwazja Nagród. Kupując lodówkę z serii Grand, np. model RL60GQERS, każdy klient, który zarejestruje zakup, będzie miał okazję wygrać jedną z tysiąca walizek marki Wittchen o pojemności 60 litrów. Pojemność ta stanowi równowartość dodatkowej przestrzeni lodówki uzyskanej dzięki zastosowaniu technologii Space Max. Konkurs potrwa do 30 września br.

Jakie innowacje zastosowano w lodówkach Samsung z serii Grand? Przede wszystkim technologię Space Max, umożliwiającą pogłębienie i poszerzenie przestrzeni użytkowej urządzenia dzięki wysoce wydajnemu systemowi izolacji, który sprawił, że ścianki urządzenia stały się cieńsze. Lodówki z technologią Space Max posiadają 60 litrów dodatkowej pojemności w porównaniu do innych urządzeń o tych samych wymiarach zewnętrznych. Drugą najważniejszą właściwością lodówek z serii Grand jest system No Frost, chroniący przed osadzaniem się szronu i zapewniający automatyczne rozmrażanie, dzięki czemu żywność pozostaje świeża i smaczna.

Kampania promocyjna lodówek potrwa od 11 sierpnia do 30 września br. i obejmie takie kanały jak telewizja, online oraz materiały w sklepach. Szczegóły oraz regulamin promocji znajdują się na stronie samsung.com/pl/grand/

Kreację przygotowała agencja Cheil, za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Kampanię w mediach zaplanował i realizuje dom mediowy Starcom.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję