MAKRO partnerem SZLACHETNEJ PACZKI

Warszawa, 20 listopada 2014 r.: Już po raz czternasty tysiące polskich rodzin otrzyma wsparcie w ramach SZLACHETNEJ PACZKI. W tym roku MAKRO Cash & Carry, jako jedyna sieć hurtowa, po raz kolejny została partnerem akcji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sieć hurtowni MAKRO po raz kolejny czynnie włączyła się w akcję. Oprócz wsparcia finansowego, firma podjęła dodatkowe działania zachęcające swoich klientów do przyłączenia się do projektu oraz ułatwiające skompletowanie paczki. W ramach współpracy MAKRO wyjątkowo umożliwi darczyńcom i wolontariuszom skorzystanie z korzystniejszych cenowo zakupów w swoich hurtowniach, co na co dzień nie jest możliwe z uwagi na konieczność posiadania karty Klienta MAKRO.

Dla wszystkich, którzy chcą pomóc i tak jak MAKRO dołączą do SZLACHETNEJ PACZKI przygotowaliśmy specjalne kody umożliwiające wejście do hurtowni MAKRO na terenie całej Polski. Dzięki temu będą oni mogli skorzystać z oferty, która dotychczas była dostępna tylko dla właścicieli firm i co równie ważne, w jednym miejscu skompletować całą zawartość paczki dla wybranej rodziny. Warto pamiętać, że na listach potrzeb rodzin znajdą się nie tylko produkty spożywcze, ale również prośby o chemię gospodarczą, ubrania, artykuły szkolne czy RTV/AGD. Jestem przekonany, że nasza bogata oferta ułatwi darczyńcom przygotowanie ich paczek – mówi David Boner, Prezes MAKRO Cash & Carry.

Kody kreskowe znajdują się na liście potrzeb danej rodziny (listę można wydrukować po wybraniu rodziny na www.szlachetnapaczka.pl) oraz na ulotkach dołączonych do zakupów zrobionych w sklepie internetowym MAKRO. Jeden kod umożliwia wejście dla wszystkich osób zaangażowanych w przygotowanie danej paczki. Dodatkowo we wszystkich halach znajdą się materiały marketingowe promujące akcję oraz zachęcające do włączenia się do akcji i wsparcia potrzebujących rodzin. Ich lista dostępna będzie od 22 listopada br. na stronie SZLACHETNEJ PACZKI.

- Współpraca z MAKRO to coś więcej niż zwykłe partnerstwo. Cieszymy się, że teraz jesteśmy jedną drużyną, która razem z tysiącami wolontariuszy, darczyńcami i dobroczyńcami z całej Polski zmienia świat na lepsze - mówi Linda Czerner, p.o. Dyrektor Działu Budowania Relacji Partnerskich Stowarzyszenia WIOSNA.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami