MEC Interaction wspiera standard reklamy display

Pod koniec marca 2012 MEC Interaction jako pierwsza firma, niebędąca wydawcą internetowym, została uhonorowana stemplem „Wspieramy standard reklamy display”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe standardy reklamy display zostały opracowane przez grupę roboczą Brand Advertising IAB Polska w skład której wchodzą: wydawcy, sieci, domy mediowe oraz agencje interaktywne. Określenie standardów zajęło ponad rok i było wynikiem kompromisu oczekiwań reklamodawców i wydawców na rynku reklamy internetowej.

Do tej pory standardy zostały przyjęte przez 13 wydawców internetowych i sieci, którzy tym samym zaakceptowali wymagania jakie powinna spełniać reklama internetowa, by mogła być wyemitowana u wszystkich stosujących się do standardu. Wydawca taki przyjmuje do emisji każdą kreację stworzoną zgodnie z tym standardem.

Standard określa m.in. tzw. minimalne i maksymalne wagi. Oznacza to, że przed przystąpieniem do procesu tworzenia reklam internetowych wydawca opracowuje specyfikację dotyczącą emisji kreacji, podając format reklamy. W praktyce oznacza to, że wydawca może przyjąć kreację rozwijaną do większego rozmiaru, ale nie może wymagać mniejszego rozmiaru.Standard IAB Polska daje więc obopólne korzyści wydawcom i reklamodawcom.

MEC Interaction stosuje standardy IAB Polska i zobowiązuje się do tworzenia reklam internetowych zgodnych z wytycznymi wydawców internetowych, którzy stosują się do standardu. Klientom MEC Interaction daje to gwarancję akceptacji kreacji i formatu reklamy dostarczanej przez MEC Interaction, ułatwiając tym samym proces tworzenia reklam internetowych i skracając czas niezbędny na ich przygotowanie. 

MEC Interaction aktywnie wspiera wszelkie aktywności IAB Polska, dając tym samym przykład pozostałym podmiotom działającym na tym rynku. Jestem przekonana, że dzięki tej inicjatywie stworzony przez nas Standard Reklamy Display zostanie dostrzeżony przez kolejne przedsiębiorstwa  - powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Dział MEC Interaction istnieje od sierpnia 2006 roku, obecnie zatrudnia ponad 40 osób i oferuje kompleksową obsługę w ramach mediów cyfrowych. Obsługuje klientów sektora: telekomunikacyjnego, finansowego, dóbr szybko zbywalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny