MegaPrzyspieszenie internetu w Netii

Szybki dostęp do internetu 20 Mbit/s dla klientów indywidualnych i firm już od 59 zł miesięcznie oraz nowy plan telefoniczny dla dzwoniących zagranicę – to elementy nowej oferty Netii. Przyspieszenie w najnowszej kampanii reklamowej zaprezentuje Tomasz Kot, Twarz Netii, wcielając się m.in. w rolę stomatologa.Klienci indywidualni mają teraz do wyboru (w zależności od technologii) dostępu do internetu w trzech cenach – 49 zł (1 lub 4 Mb/s), 59 zł (6 lub 8 Mb/s) lub 69 zł (10 i 20 Mb/s) miesięcznie (ceny brutto).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kupując internet w pakiecie z telefonem otrzymuje się rabat w wysokości 10 zł miesięcznie na internet oraz router Wi-Fi za 1 zł.Na klientów, którzy dużo dzwonią zagranicę czeka plan telefoniczny - Non Stop Świat w cenie 69 zł z VAT. W jego ramach można wykonywać połączenia lokalne, międzymiastowe oraz międzynarodowe do UE (telefony stacjonarne) i USA oraz Kanady przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez limitu minut. Stawka na krajowe połączenia komórkowe wynosi 0,32 zł (Play 0,72 zł). W nowej ofercie będą dostępne również dotychczasowe plany głosowe: Wieczory i Weekendy za 49 zł oraz Non Stop za 59 zł miesięcznie.Netia przygotowała również nowości dla firm. W nowej ofercie pojawi się dostęp do internetu o prędkości pobierania danych 20 Mb/s już od 59 zł miesięcznie netto. Ponadto, prędkość 6 Mb/s będzie dostępna w cenie, w której dotychczas oferowana była opcja 2 Mb/s (49 zł netto miesięcznie). W ofercie dla firm nadal są dostępne dotychczasowe, atrakcyjne taryfy głosowe: Firma 500 minut w cenie 59 zł netto oraz Firma Non Stop za 69 zł netto. Zakup pakietu Internet+telefon jest premiowany rabatem w wysokości 10 zł netto miesięcznie.Megaprzyspieszona kampania reklamowaNowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota, Twarzy Netii. W pierwszej odsłonie kampanii wcieli się w rolę dentysty z wiertłem szybkim niczym internet Netii.Kampania będzie prowadzona w telewizji (spoty 15 i 30 sek.), radiu i prasie.Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Brasil, za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7