Niblo dla EKOPIA24.pl

Agencja PR & marketingu interaktywnego Niblo rozpoczęła współpracę z serwisem do archiwizowania danych EKOPIA24.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Współpraca ma na celu wsparcie promocyjne EKOPIA24.pl działaniami public relations, jak również działaniami marketingowymi. Chcielibyśmy skoncentrować się przede wszystkim na medium internetowym. Bezpieczeństwo danych stanowi duży problem dla firm w dzisiejszych czasach, dlatego stworzyliśmy rozwiązanie, które ma za zadanie zapobiec ewentualnym stratom wynikającym z utraty istotnych danych.– mówi Patrycja Imaszewska .

W ramach współpracy trwającej od lipca NIBLO zajmuje się działaniami media relations, jak również innymi zagadnieniami PR. Planowana jest stała obecność EKOPA24.pl w portalach społecznościowych. Przygotowana i zrealizowana będzie kampania linków sponsorowanych, jak również kampania reklamowa w serwisach branżowych.

EKOPIA24.pl to system, którego celem jest rozwiązanie wszystkich problemów związanych z wykonaniem kopii zapasowych zgromadzonych danych (backup). Oferowana technologia pozwala na przechowywanie backupu, na serwerze umieszczonym poza siedzibą przedsiębiorstwa, w najnowocześniejszym Data Center w kraju. Kopie bezpieczeństwa są zatem całkowicie bezpieczne i nienarażone na jakiekolwiek zagrożenia np. kradzież nośników danych, pożar, zalanie, fizyczne uszkodzenia. Rozwiązanie jest całkowicie automatyczne i intuicyjne w zarządzaniu oraz obsłudze.

Niblo w swojej działalności koncentruje się na tradycyjnych działaniach marketingowych i e-PR, marketingu społecznościowym i wirusowym oraz pozostałych działaniach w internecie.

Więcej informacji na www.ekopia24.pl oraz www.niblo.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"