ROZWIŃ

Nowości w ofercie Axis: Axis Scene Intelligence oraz udoskonalona wersja Smart Search

Axis Communications poszerzył swoją ofertę o dwie innowacje, które umożliwiają połączenie analiz wideo wykonywanych na brzegu sieci i na serwerze oraz metod głębokiego uczenia. Technologia Axis Scene Intelligence pozwala na jeszcze bardziej wydajną i precyzyjną detekcję oraz klasyfikację obiektów, a dzięki udoskonalonej wersji funkcji Smart Search, przeszukiwanie baz danych jeszcze nigdy nie było tak proste i szybkie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Technologia Axis Scene Intelligence wykorzystuje dziesięciolecia doświadczeń firmy Axis w zakresie przetwarzania obrazu i analiz brzegowych oraz opracowany przez firmę procesor, zawierający specjalną jednostkę wyposażoną w funkcje głębokiego uczenia. Pozwala to na tworzenie jeszcze bardziej wydajnych narzędzi analitycznych pracujących na brzegu sieci. Axis Scene Intelligence wykorzystuje do analiz algorytmy sprawdzone i wytrenowane w rzeczywistych środowiskach. Umożliwia to uzyskanie niezwykle wiarygodnych metadanych, nawet w najtrudniejszych warunkach dozoru – takich jak słabe oświetlenie czy szeroki zakres dynamiki obserwowanego obiektu – oraz w znaczący sposób wpływa na zmniejszenie liczny fałszywych alarmów.

Dzięki funkcji analiz na brzegu sieci możliwe jest jeszcze bardziej precyzyjne śledzenie oraz szczegółowa klasyfikacja obiektów. Wykorzystanie funkcji analiz brzegowych obniża dodatkowo koszty instalacji oraz utrzymania systemu poprzez zmniejszenie liczby wymaganych serwerów oraz mniejsze zapotrzebowanie na przepustowość i pamięć masową. Najwyższej jakości metadane dostarczane dzięki technologii Axis Scene Intelligence umożliwiają szybkie, łatwe i skuteczne przeszukiwanie zarejestrowanego materiału wizyjnego.

Technologia Axis Scene Intelligence ma otwarty interfejs i jest zgodna ze specyfikacją ONVIF.

Najważniejsze cechy Axis Scene Intelligence:

  • Lepsza wydajność analiz,
  • Minimalna liczba fałszywych alarmów,
  • Szczegółowa klasyfikacja obiektów,
  • Szybkie i skuteczne wyszukiwanie,
  • Obniżka kosztów oraz oszczędność przepustowości i pamięci masowej.

Wraz z Axis Scene Intelligence, Axis udostępnia zaktualizowaną wersję funkcji Smart Search, która jest dostępna w oprogramowaniu do zarządzania materiałem wizyjnym AXIS Camera Station. Smart Search 2 wykorzystuje dane na temat ruchu obiektów pochodzące z kamery Axis, które są dodatkowo przetwarzane przy użyciu mechanizmów uczenia maszynowego i głębokiego uczenia, aby umożliwić szybką klasyfikację takich obiektów, jak osoby, samochody osobowe i ciężarowe oraz rowery, a także lepszą identyfikację kolorów.

Smart Search 2 współpracuje z większością kamer IP Axis i nie wymaga dodatkowego sprzętu ani oprogramowania.

Najważniejsze funkcje Smart Search:

  • Połączenie analiz wideo wykonywanych na brzegu sieci i na serwerze oraz metod głębokiego uczenia na potrzeby detekcji, klasyfikacji i wyszukiwania
  • Rozbudowana lista filtrów wyszukiwania (m.in. osoby, pojazdy i kolory)
  • Łatwy przegląd wszystkich wyników wyszukiwania
  • Możliwość jednoczesnego używania w kilku kamerach Axis

Najnowszą wersję AXIS Camera Station, zawierającą funkcję Smart Search, można pobrać ze stron Axis Communications.

Komentarze (0)
paprotka
8 lat temu

Rozumiem, że organizatorzy tego konkursu dostali od ILM pozwolenie na korzystanie z fontu Star Wars? Bo jeśli nie, to jest to zwykła, buraczana kradzież- co śmieszniejsze dokonana przez środowisko, które o copyrighcie powinno mieć jako takie pojęcie.

Krasawica
8 lat temu

Z tego, co pamiętam z książek, to tzw. akcja ,,Hiacynt" polegała na pałowaniu i aresztowaniu gejów przez milicję obywatelską czyli policję ustroju słusznie minionego. Pytanie, czy o tym jest ww. nagrodzony scenariusz, a jeśli tak, to czy to jest temat na I nagrodę I konkursu województwa mazowieckiego, tj. Radomia, Płocka czy Ostrołęki. No właśnie. PS. Czy Mazovia Warsaw film commission przestrzega ustawy o języku polskim?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów