On Board PR w ogólnopolskiej kampanii społecznej

On Board PR podpisał umowę na przygotowanie strategii i realizację ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zielone Okno”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

On Board PR podpisał umowę na przygotowanie strategii i realizację ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zielone Okno”. Celem kampanii jest wywołanie dyskusji na temat stosowania rtęci w urządzeniach i technologiach z naszego najbliższego otoczenia, wpływu tego pierwiastka na człowieka i środowisko oraz zbudowanie społecznej świadomości, że rtęć raz wprowadzona do ekosystemu pozostaje w nim na zawsze zatruwając organizmy, wodę, glebę.

Inicjatorem kampanii jest firma eco in – lider w produkcji i dostawca materiałów oraz technologii wykorzystywanych przy wytwarzaniu szyb zespolonych.

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii, obsługa media relations oraz koordynacja wszelkich działań związanych z kampanią. Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół konsultantów kierowany przez Tomasza Lisa.

Eco in Sp. z o.o. działa w branży szyb zespolonych już 16 lat. Zaopatruje klientów w materiały, produkty i technologie wykorzystywane przy wytwarzaniu szyb zespolonych. Firma dostarcza wszystkie materiały niezbędne w produkcji szyb, udziela doradztwa w kwestii technologii zespalania szyb, doboru oprzyrządowania i zastosowań odpowiednich urządzeń, prowadzi serwis urządzeń do nakładania mas: uruchamiania, przeglądy, remonty. Siedziba spółki znajduje się w Warszawie, natomiast

w Neu Anspach (Niemcy) znajduje się biuro handlowe eco in, będące jednocześnie siedziba spółki Eco International. Firma zatrudnia obecnie

50 osób. Produkcja odbywa się w dwóch zakładach: w Czerwinie (produkcja mas, magazyn główny) oraz w Krakowie (produkcja szprosów).

On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos i agencję interaktywną Think Kong.

Dodatkowych informacji udziela:

Dariusz Chrzanowski

On Board Public Relations Sp. z o.o.,

ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa

tel.(+48 22) 321-51-00,

e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana