Poczta Polska: mapy z punktami odbioru operatora dostępne dla start-upów e-commerce

Poczta Polska podpisała umowy z dostawcami oprogramowania dla sklepów internetowych Shoplo oraz Sote. Dzięki temu nowe biznesy w branży handlu internetowego otrzymają punkty odbioru Poczty Polskiej, jako jedną z opcji dostawy swoich produktów. Poczta prowadzi rozmowy z kolejnymi platformami tego typu. Cel - zwiększenie dostępności klientów handlujących w internecie do największej sieci punktów odbioru w kraju. Mapy odbioru w punkcie Poczty Polskiej wprowadziły także m.in. platformy: Selly  i Sklepywww. Uruchomienie w najbliższych tygodniach planowane jest w dwóch kolejnych - Ebexo i Shopgold.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Poczta Polska od kilku lat rozwija obszar KEP, który jest najbardziej perspektywicznym rynkiem w związku z dynamicznym rozwojem eCommerce w Polsce.

Największa sieć odbioru w punkcie (usługa: „Odbiór w punkcie”)  to wygodne rozwiązanie, które coraz częściej wybierane jest przez kupujących w sieci.  W 2016 roku Poczta Polska zanotowała wzrost sprzedaży usług z opcją odbiór w punkcie o prawie 70%. Poczta Polska dysponuje największą w kraju siecią punktów odbioru przesyłek paczkowych i kurierskich. Usługa „Odbiór w punkcie” obejmuje 4100 placówek Poczty Polskiej i 1000 stacji paliw Orlen. Razem z punktami sieci RUCH klienci mają do dyspozycji blisko 7 tysięcy punktów odbioru paczek. Strategia Poczty Polskiej zakłada dalsze zwiększanie liczby punktów odbioru przesyłek – w 2017 r. ma być ich już 10 tysięcy.

Dynamiczne działania Poczty Polskiej na rynku paczkowym spowodowały, że w 2016 roku aż o jedną piątą wzrosła sprzedaż usług kurierskich w porównaniu z rokiem poprzednim. Cały rynek paczkowy dla biznesu w Poczcie Polskiej wzrósł w tym czasie o 17 proc.  Na koniec 2016 roku Poczta Polska pozyskała o 4,5 proc. klientów umownych więcej niż rok wcześniej.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa