Ponad 70 lokali w II Tygodniu Restauracji Groupon

Zainicjowany w zeszłym roku przez Groupon Polska projekt Tydzień Restauracji spotkał się z dużym zainteresowaniem restauratorów i klientów, potwierdzając tym samym rynkowe zapotrzebowanie na taką formę promocji najlepszych punktów na kulinarnej mapie Polski. W II edycja Tygodnia Restauracji Groupon, trwającym do 23 lutego br., bierze udział już ponad 70 najlepszych restauracji z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta i Górnego Śląska.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Groupon, jako lider na rynku ofert lokalnych i jedna z największych platform marketingowych, pozwala ludziom kupować co chcą, gdzie chcą i kiedy chcą. Pomagamy naszym klientom w korzystaniu z pełni możliwości, jakie daje miasto. Taki jest też cel Tygodnia Restauracji, którego jesteśmy inicjatorem w Polsce. Chcemy umożliwić Polakom poznanie dobrych restauracji i nowych smaków, bez nadwyrężania domowego budżetu – mówi Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska. - Cieszymy się, że nasza inicjatywa spodobała się branży. W drugiej edycji bierze udział prawie dwukrotnie więcej restauratorów niż w pierwszej.

Ambasadorem Tygodnia Restauracji Groupon został Dariusz Kuźniak, renomowany szef kuchni oraz finalista popularnego programu telewizyjnego Top Chef. Patronat branżowy nad projektem objął magazyn Restauracja – dwumiesięcznik skierowany do profesjonalistów branży gastronomicznej.

- Inspirują mnie podróże, lektury, rozmowy z pasjonatami kuchni takimi jak ja, ale także spotkania z przyjaciółmi w dobrych restauracjach. Lubię odwiedzać miejsca z klasą, do czego gorąco zachęcam również klientów Groupon. Tydzień Restauracji to idealna oferta dla miłośników wykwintnej kuchni i spotkań przy dobrym jedzeniu – zaprasza Dariusz Kuźniak.

W II edycji Tygodnia Restauracji, w dniach 17-23 lutego br., bierze udział ponad 70 restauracji, w tym m.in. śląskie Bocian i Hotel Silvia, wrocławskie La Stapas i Itineris, krakowskie Zbójcy w Pałacu i Ziemiańska, warszawskie L"Arc Varsovie i Bel8, poznańskie Letarg i Figa oraz trójmiejskie Dwór Oliwski i Smaki Morza. Szefowie kuchni skomponowali dla klientów specjalne menu, zawierające także ich dania popisowe, w wyjątkowych cenach. Propozycje wszystkich restauracji zaangażowanych w projekt można przeglądać i kupować na stronie www.tydzienrestauracji.pl, stworzonej i koordynowanej przez Groupon Polska.

- Nie można zaniedbać promocji swojej restauracji, a Tydzień organizowany przez Groupon jest z pewnością dobrym sposobem na dotarcie do nowych gości – mówi Stefan Wroński, redaktor naczelny magazynu Restauracja.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych