Puszka czy butelka? Oto jest pytanie

Firma Dawtona postawiła na puszkę i na polskim rynku pojawiły się trzy nowe soki owocowe w puszkach – pomarańczowy, jabłkowy oraz porzeczkowy z winogronem, dołączając tym samym do znanego już wcześniej Soku pomidorowego Siła Serca.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Każdy z owocowych smaków zamknięty został w niewielkiej, zachęcającej prostym designem puszce, otwierając tym samym nowy rozdział w branży opakowań dla soków, skoncentrowanej jak dotąd na szkle i kartonach. Czy będą konkurencją dla tradycyjnych butelek? Wiele wskazuje, że tak. Konsumenci cenią wygodę, którą zapewnia puszka. Jest ona o wiele lżejsza od szkła i zdecydowanie bardziej wytrzymała w porównaniu z innymi opakowaniami – nie tłucze się i nie zgniata samoistnie, zabezpieczając tym samym przed niekontrolowaną katastrofą w plecaku czy torebce. Puszka pozwala również na szybsze chłodzenie napojów (a więc i na oszczędność energii). Istotny jest także wymiar ekologiczny: puszka jest atrakcyjna wizualnie i łatwa do zadrukowania bez potrzeby stosowania etykiet, dodatkowo zaś przy jej otwieraniu nie są eliminowane żadne elementy, dzięki czemu zaraz po opróżnieniu nadaje się w całości do recyclingu, jako że to surowiec wtórny.

Firma Dawtona i jej produkty od niedawna stanowią część rynku soków i nektarów w Polsce – mówi Piotr Gawłowski z Dawtony. Nie mamy długiego doświadczenia w tym segmencie, ale nieraz pewna świeżość jest ważna, aby z innej perspektywy spojrzeć na branżę – stąd pomysł na naturalne soki w metalowych puszkach o pojemności 250 ml. Co szczególnie dla nas ważne, zadbaliśmy o pozytywny charakter produktu, nie skupiając się jedynie na wizerunku. Dzięki temu powstał sok służący zdrowiu, naturalny, polski, za niewygórowaną cenę; sok, który ma szansę na długoterminowe powodzenie rynkowe i który doceniła m.in. Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Zbigniewa Religii.

To, co poza niewątpliwie innowacyjnym i oryginalnym opakowaniem wyróżnia soki owocowe Dawtony to właśnie fakt, że zostały one objęty programem „Siła Serca” realizowanym przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Zbigniewa Religii w Zabrzu. Celem projektu jest zakrojona na jak najszerszą skalę profilaktyka chorób serca i schorzeń cywilizacyjnych zarówno poprzez krzewienie i popularyzację wiedzy na ten temat, jak i szczególną promocję takich produktów, które poprzez swój skład i znakomitą jakość spełniają postawione im wymagania w zakresie prozdrowotności i profilaktyki. Warto zaznaczyć, że część dochodu ze sprzedaży soków w puszkach Dawtony wspiera realizowany przez Fundację program budowy prototypu i wdrożenia do praktyki klinicznej systemu wspomagania serca dla dzieci w wieku 8-12 lat, o masie ciała 20-40 kg, który umożliwi regenerację niewydolnego serca lub podtrzymanie jego funkcji w oczekiwaniu na transplantację.

Producent: ZPOW Dawtona

Poj.: 250 ml

Cena ok.: 1,99 zł

Opakowanie: puszka

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek