Ricoh partnerem technologicznych I Międzynarodowego Festiwalu Paderewskiego

Ricoh Polska został partnerem technologicznym I Festiwalu Jana Ignacego Paderewskiego. Podczas wydarzenia będą wykorzystane projektory multimedialne i tablice interaktywne firmy. W ramach festiwalu w Warszawie od 3 do 9 listopada odbędzie się szereg spotkań oraz koncertów upamiętniających postać Jana Ignacego Paderewskiego. Natomiast od 31 października do 11 listopada w Galerii plenerowej Muzeum Łazienki Królewskie będzie można obejrzeć wystawę „Paderewski wygrał Polskę na fortepianie”.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Cenimy innowacyjność i mamy ogromne uznanie dla tradycji i kultury. Międzynarodowy Festiwal Jana Ignacego Paderewskiego to inicjatywa, która z pewnością wpisze się na listę najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Polsce. Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do realizacji tej idei” – powiedział Paweł Barski, Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska.

Organizatorem I Międzynarodowego Festiwalu Jana Ignacego Paderewskiego jest Fundacja Ave Arte. Szczegółowy program można znaleźć na stronie http://www.avearte.pl/planowane-wydarzenia.html

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami