Sieć ebuzzing reprezentowana w Polsce przez Think Kong

Ebuzzing – globalny dostawca usług związanych z budowaniem zasięgu w Internecie dla domów mediowych i agencji reklamowych obecny m.in. we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji – podpisał umowę o wyłącznej współpracy w Polsce z agencją Think Kong.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Umowa precyzuje zasady na których agencja Think Kong będzie wprowadzać do Polski ofertę ebuzzing adresowaną do domów mediowych, agencji reklamowych, PR i interaktywnych. Podpisanie umowy jest konsekwencją wcześniejszej współpracy Think Kong i ebuzzing przy realizacji międzynarodowych kampanii dla kilku globalnych marek na terenie Polski. Oferta dla polskich reklamodawców zostanie przedstawiona w listopadzie tego roku. Już teraz nawiązywana jest współpraca z polskimi blogerami zainteresowanymi udziałem w międzynarodowych kampaniach.

„Oferujemy unikalne usługi pomagając docierać do milionów internautów na całym świecie. Współpracując z Think Kong jeszcze w tym roku chcemy zaoferować nasze usługi markom w Polsce” – mówi Andrea Febbraio, dyrektor zarządzający ebuzzing Italy.

„Ebuzzing zmienia sposób myślenia o marketingu w social mediach. Jestem przekonany, że oferta, którą przedstawimy w listopadzie zainteresuje wszystkich mediaplanerów i agencje zainteresowane dowiezieniem swoim klientom konkretnych efektów” – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong – „Już teraz zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu.”

Ebuzzing (www.ebuzzing.com) to europejski lider w dziedzinie content seeding i realizacji kampanii wideo. Firma jest częścią Wikio Group, która jest jedną z 50 najszybciej rosnących firm z branży cyfrowych mediów w Europie (Media Momentum Awards). Korzystając z technologii Wikio związanych m.in. z targetowaniem i analizą e-reputacji, ebuzzing zrealizował już ponad 1500 kampanii obejmujących np. wirusowe wideo, marketing na Facebooku. Biura ebuzzing znajdują się w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Niemczech. Dzięki współpracy z Think Kong sieć obecna jest już także w Polsce.

Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana (Magellan Awards 2010, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, Neinver, RWE, Panasonic.

Więcej informacji dla mediów:

Dariusz Chrzanowski On Board Public Relations Sp. z o.o. Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa tel.(+48 22) 321-51-00 e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu