Śliwka Nałęczowska w limitowanym, oryginalnym kartoniku

Cieszące się niesłabnącą popularnością, praliny Śliwka Nałęczowska są dostępne w nowej odsłonie. Od sierpnia br. marka Solidarność oferuje je w specjalnym, limitowanym kartoniku, kształtem nawiązującym do owocu śliwki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Śliwka Nałęczowska to kultowy polski specjał i jednocześnie flagowy produkt marki Solidarność, który ma szerokie grono wielbicieli w kraju oraz poza jego granicami. Cenione za oryginalny smak i unikatową recepturę, praliny marki Solidarność są sprzedawane zarówno na wagę, jak i w eleganckich prezentowych bombonierkach, gustownych kartonikach, poręcznych torebkach, mających oryginalny oldschoolowy design. Nowością jest limitowany kartonik, który jest dostępny od sierpnia br.

Śliwka Nałęczowska od Solidarności jest oferowana w nowym kartoniku 205 g, kształtem nawiązującym do owocu śliwki, co podkreśla naturalność produktu.  Praliny w specjalnym opakowaniu to idealny pomysł na prezent, sprawdzą się też podczas spotkań w gronie najbliższych. Kartonik dedykowany loterii konsumenckiej pt. Śliwkobranie będzie zawierał kod promocyjny, który umożliwia udział w promocji i wygranie złoconych śliwkowych zawieszek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]