System Interactive Intelligence w ZUS

System Customer Interaction Center (CIC) w wersji 3.0 firmy Interactive Intelligence zostanie wdrożony w Centrum Informacji Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Wdrożenie przeprowadzi spółka B3SYSTEM S.A.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oprogramowanie CIC jest rozwiązaniem typu Unified Communications, integrującym wszystkie wykorzystywane w contact center multimedia. W Centrum Informacji Telefonicznej ZUS zostanie wdrożony kanał telefoniczny (obejmujący zarówno połączenia przychodzące jak i wychodzące), kolejkowanie e-maili oraz kanał czat. Wszystkie interakcje będą nagrywane. System umożliwi również monitoring oraz raportowanie prowadzonych przez Centrum działań.

Dla ułatwienia pracy konsultantów Centrum Informacji Telefonicznej zostaną przygotowane indywidualne skrypty oraz rozbudowana Baza Wiedzy, opierająca się na module e-FAQ systemu CIC. W zakres projektu wchodzi także stworzenie modułu automatycznego menu dostępowego IVR, umożliwiającego m.in. identyfikację i uwierzytelnianie osób dzwoniących do ZUS.

ZUS zadecydował również o wdrożeniu zaawansowanych technologicznie modułów Interaction Optimizer dla prognozowania i grafikowania wymaganej ilości personelu oraz Interaction Process Automation (IPA), wykorzystującego technologie contact center do zarządzania procesami biznesowymi.

Umowę podpisano 19 lipca b.r. Oprogramowanie zostało wybrane w wyniku postępowania o zamówieniu publicznym, wartość zamówienia wyniosła niemal 5 mln zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady