Think Big Comms dla DFDS Seaways

Najdłużej działająca na brytyjskim rynku polska agencja komunikacji marketingowej Think Big Comms wspiera promocję wiodącej europejskiej firmy promowej DFDS Seaways adresowaną do Polonusów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja jest odpowiedzialna za dystrybucję 100,000 zdrapek do polskiej społeczności na Wyspach.

Są one dystrybuowane oraz eksponowane w około 250 sklepach z polską żywnością, w około 20 prywatnych polskich przychodniach, wręczane Polakom podczas kilku dystrybucji na ulicach w różnych lokalizacjach w Anglii oraz polskim rodzicom w około 15 szkołach sobotnich, jak również insertowane do polskojęzycznych tytułów prasowych dostępnych w sklepach z produktami sprowadzanymi z kraju.

W konkursie „Szczęśliwy Traf” rodacy z Wielkiej Brytanii mogą wygrać darmowe lub zniżkowe rejsy z Dover do Dunkierki oraz nagrodę główną w postaci nielimitowanych rejsów na tej trasie.

Klient został pozyskany na skutek działań new business agencji, a współpraca ma charakter projektowy.

Za realizację kampanii jest odpowiedzialna Katarzyna Grabowska, account manager oraz Monika Mężyk, account executive agencji. Więcej informacji na www.thinkbigcomms.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych