Top Marka 2019 dla MediaMarkt

Podobnie jak w ubiegłym roku, MediaMarkt został zwycięzcą rankingu Top Marka w kategorii „Markety AGD i budowlane”. Wyróżnienie potwierdza największą siłę medialną brandu wśród dystrybutorów elektroniki użytkowej na polskim rynku. Zestawienie prowadzone przez Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” obejmuje aż 500 marek z 50 branż. Analiza dotyczyła publikacji i wzmianek prasowych, internetowych i mediów społecznościowych w okresie od 1 lipca 2018 do 30 czerwca 2019.  Pod uwagę brane były wskaźniki pokazujące skuteczność dotarcia marek do odbiorców. Jako kryterium przyjęto liczbę kontaktów odbiorców z marką oraz dokonano jakościowej oceny komunikatów medialnych – pozytywny wydźwięk wzmianek zwiększał siłę medialną marki. MediaMarkt znalazł się na pierwszym miejscu rankingu Top Marka 2019 w kategorii branżowej „Markety AGD i budowlane”, natomiast w klasyfikacji ogólnej, obejmującej 500 marek ze wszystkich badanych branż, zajął 104. pozycję. Z ogromną satysfakcją przyjęliśmy wynik rankingu. Cieszymy się, że realizowana przez nas strategia komunikacji jest efektywna i umożliwia szerokie dotarcie do konsumentów z informacjami o bieżącej działalności naszej firmy. – mówi Wioletta Batóg, PR&Sustainability Manager MediaMarktSaturn Polska. MediaMarktSaturn Polska press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?