
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Podobnie jak w ubiegłym roku, MediaMarkt został zwycięzcą rankingu Top Marka w kategorii „Markety AGD i budowlane”. Wyróżnienie potwierdza największą siłę medialną brandu wśród dystrybutorów elektroniki użytkowej na polskim rynku. Zestawienie prowadzone przez Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” obejmuje aż 500 marek z 50 branż. Analiza dotyczyła publikacji i wzmianek prasowych, internetowych i mediów społecznościowych w okresie od 1 lipca 2018 do 30 czerwca 2019. Pod uwagę brane były wskaźniki pokazujące skuteczność dotarcia marek do odbiorców. Jako kryterium przyjęto liczbę kontaktów odbiorców z marką oraz dokonano jakościowej oceny komunikatów medialnych – pozytywny wydźwięk wzmianek zwiększał siłę medialną marki. MediaMarkt znalazł się na pierwszym miejscu rankingu Top Marka 2019 w kategorii branżowej „Markety AGD i budowlane”, natomiast w klasyfikacji ogólnej, obejmującej 500 marek ze wszystkich badanych branż, zajął 104. pozycję. Z ogromną satysfakcją przyjęliśmy wynik rankingu. Cieszymy się, że realizowana przez nas strategia komunikacji jest efektywna i umożliwia szerokie dotarcie do konsumentów z informacjami o bieżącej działalności naszej firmy. – mówi Wioletta Batóg, PR&Sustainability Manager MediaMarktSaturn Polska. MediaMarktSaturn Polska press box


TVN Warner Bros. Discovery

Ringier Axel Springer Polska

WPP Media

Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

TVN Warner Bros. Discovery

WPP Media

WPP Media

Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie
