„Uhahaj dziecko” - konkurs Netii i nadawcy Nickelodeon i Nick Jr

Wystartował kolejny konkurs Netii na Facebooku - „Uhahaj dziecko”. Tym razem przygotowany wspólnie z Nickelodeon i Nick Jr. Nagrody dla zwycięzców to żółte kombinezony SpongeBoba - bohatera uwielbianego przez dzieci serialu animowanego, oraz dźwiękomaty Nickelodeon. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 1 lipca br.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po zakończeniu konkursu „Tajemniczy Milioner” przyszła pora na kolejną zabawę dla fanów Netii na Facebooku. Konkurs „Uhahaj dziecko” został przygotowany wspólnie z nadawcą kanałów dla dzieci Nickelodeon i Nick Jr.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy - poprzez aplikację na Facebooku Netii - dodać krótki film. Ma on pokazać radość dziecka, jego reakcję na wiadomość, że bohaterowie takich bajek, jak SpongeBob Kanciastoporty czy Pingwiny z Madagaskaru zagoszczą na ekranie jego telewizora. Filmy zamieszczane są na bieżąco w galerii konkursowej a internauci, poprzez głosowanie, wybiorą 10 najciekawszych spośród nich.

Zwycięzcy konkursu otrzymają żółte kombinezony SpongeBoba – głównego bohatera jednej z ulubionych bajek dla dzieci. Wyłonieni zostaną przez Jury Konkursu spośród 10 zgłoszeń, które otrzymają największą liczbą głosów internautów. Dodatkowo, w każdym tygodniu trwania konkursu do wygrania jest 7 dźwiękomatów Nickelodeon.

Konkurs trwa przez dwa tygodnie - od 18 czerwca do 1 lipca br.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych