Wonga.com „od kuchni”

Wonga.com uruchamia polską wersję platformy do komunikacji z konsumentami, OpenWonga.com. Na łamach strony pojawią się najważniejsze informacje dotyczące tej jednej z najszybciej rozwijających się firm technologiczno-finansowych na świecie. Oprócz aktualnych liczb i faktów użytkownicy znajdą tam poszerzone analizy i wypowiedzi ekspertów, stanowiska firmy wobec bieżących tematów, a także kodeks postępowania wonga.com na polskim rynku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

OpenWonga.com to uruchomiona w Wielkiej Brytanii w czerwcu 2012 roku specjalna platforma do komunikacji z klientami wonga.com, dziennikarzami, blogerami i liderami opinii. Dzięki stronie firma angażuje się w dialog dotyczący usługi w mediach społecznościowych, dostarcza informacji odnośnie swojego biznesu i stojącej za nim technologii, a także daje głos swoim klientom, zwolennikom, ale i przeciwnikom.

Dziś polskim użytkownikom udostępniono lokalną wersję serwisu, którego głównym zadaniem jest umożliwienie wszystkim zainteresowanym uzyskania szerokiej i rzetelnej informacji na temat firmy i jej otoczenia. Na polskiej stronie znajdziemy m.in. aktualne statystyki dotyczące wonga.com w Polsce, informacje o tym, kim są klienci firmy, i w jaki sposób korzystają z usługi. Firma opublikowała również swój kodeks postępowania, w którym pokazuje zasady, jakimi kieruje się przy budowaniu biznesu na polskim rynku. Najważniejsze z nich to: pełna kontrola klienta nad produktem – to on decyduje, jaką kwotę chce pożyczyć i na jaki okres, selektywność w weryfikacji potencjalnych pożyczkobiorców (tylko 27,5% zaakceptowanych wniosków od nowych klientów), pełna przejrzystość kosztów, zachęcanie do wcześniejszej spłaty czy możliwość maksymalnie trzech przedłużeń pożyczki.

- Naszym celem jest budowanie przejrzystego biznesu - mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający wonga.com w Polsce. – Na OpenWonga dzielimy się statystykami i danymi o naszej firmie. Zależy nam na otwartym dialogu z naszymi zwolennikami, ale też krytykami. Pokazując „od kuchni” jak działa wonga.com, mamy zamiar wyznaczyć nowe standardy dla całego sektora finansowego i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z naszymi usługami – dodaje.

Platforma ma także za zadanie edukować konsumentów w zakresie odpowiedzialnego pożyczania i pokazać, co sami klienci wonga.com sądzą o usłudze.  Zgodnie z badaniami satysfakcji klienta, zadowolenie użytkowników z usługi jest bardzo wysokie - Net Promoter Score firmy to 70% - dla porównania ten wskaźnik dla banków wynosi między 3 a 41%.

- Cały czas ulepszamy nasz produkt, dlatego jesteśmy otwarci na merytoryczną dyskusję z klientami, dziennikarzami czy blogerami o wonga.com. Naszym obowiązkiem wobec konsumentów jest udzielanie maksimum informacji potrzebnych do podjęcia decyzji o skorzystaniu z usługi. Cieszymy się, że aż 98% naszych klientów czuje się dobrze poinformowanych -  podsumowuje Marcin Borowiecki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym