Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Bukmacher STS wystartował z nową kampanią "Liczy się bardziej", promującą program lojalnościowy STS Club. W nowym spocie występują raper Wojtek Sokół i piłkarz Michał Pazdan.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS
Materiały prasowe

Najnowsza kampania STS to kolejny etap rozwoju platformy "Liczy się bardziej", która ma budować emocjonalny wizerunek marki. Wojtek Sokół pojawia się w komunikacji marki po raz drugi. Towarzyszy mu Michał Pazdan.

Bohaterami spotu są stewardzi – często niedostrzegani, ale oddani uczestnicy piłkarskiego świata. Spot opowiada o oddaniu i pasji do sportu, ale z innej perspektywy. Pokazuje stewarda – jednego z cichych, ale niezastąpionych uczestników piłkarskich emocji.

– W najnowszej kampanii staraliśmy się opowiedzieć historię przynależności klubowej przez pryzmat nieco zapomnianej i pomijanej, a przecież bardzo zasłużonej postaci stewarda. W spocie, zupełnie jak w STS Club jego rola "liczy się bardziej" – mówi Mateusz Pszonka, head of brand & communications w STS.

Za reżyserię spotów odpowiada Szymon Pawlik, zdjęcia wykonał Kamil Kotarba, a za kreację kampanii – Sporting Agency, przy współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Kampania wystartowała 3-go listopada i jest emitowana w telewizji, internecie oraz kanałach social media STS.

Komunikacja obejmuje również stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę na czele z meczami reprezentacji Polski. Będzie także widoczna w lokalach stacjonarnych STS.

STS rozwija platformę "Liczy się bardziej"

Nowa odsłona kampanii "Liczy się bardziej" to działania 360°, w których łączymy budowanie emocji z prezentacją naszych innowacji produktowych. STS Club to przykład rozwiązania stworzonego z myślą o kibicach i ich sportowych pasjach – mówi Dawid Pożoga, chief marketing officer w STS.

STS Club to program lojalnościowy oparty na systemie zadań i wyzwań, w których gracze mogą wymieniać wirtualną walutę na bonusy, nagrody rzeczowe oraz ekskluzywne benefity.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"