Najnowsza kampania STS to kolejny etap rozwoju platformy "Liczy się bardziej", która ma budować emocjonalny wizerunek marki. Wojtek Sokół pojawia się w komunikacji marki po raz drugi. Towarzyszy mu Michał Pazdan.
Bohaterami spotu są stewardzi – często niedostrzegani, ale oddani uczestnicy piłkarskiego świata. Spot opowiada o oddaniu i pasji do sportu, ale z innej perspektywy. Pokazuje stewarda – jednego z cichych, ale niezastąpionych uczestników piłkarskich emocji.

– W najnowszej kampanii staraliśmy się opowiedzieć historię przynależności klubowej przez pryzmat nieco zapomnianej i pomijanej, a przecież bardzo zasłużonej postaci stewarda. W spocie, zupełnie jak w STS Club jego rola "liczy się bardziej" – mówi Mateusz Pszonka, head of brand & communications w STS.
Za reżyserię spotów odpowiada Szymon Pawlik, zdjęcia wykonał Kamil Kotarba, a za kreację kampanii – Sporting Agency, przy współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Kampania wystartowała 3-go listopada i jest emitowana w telewizji, internecie oraz kanałach social media STS.
Komunikacja obejmuje również stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę na czele z meczami reprezentacji Polski. Będzie także widoczna w lokalach stacjonarnych STS.
STS rozwija platformę "Liczy się bardziej"
– Nowa odsłona kampanii "Liczy się bardziej" to działania 360°, w których łączymy budowanie emocji z prezentacją naszych innowacji produktowych. STS Club to przykład rozwiązania stworzonego z myślą o kibicach i ich sportowych pasjach – mówi Dawid Pożoga, chief marketing officer w STS.

STS Club to program lojalnościowy oparty na systemie zadań i wyzwań, w których gracze mogą wymieniać wirtualną walutę na bonusy, nagrody rzeczowe oraz ekskluzywne benefity.










