Nowy sponsor w nazwie piłkarskiego Pucharu Polski

Sponsorem tytularnym piłkarskiego Pucharu i Superpucharu Polski została firma bukmacherska STS. Umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej podpisano na trzy sezony.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Nowy sponsor w nazwie piłkarskiego Pucharu Polski
Finał Pucharu Polski w 2025 r.

W ramach współpracy z nowym sponsorem oprócz nazwy rozgrywek (STS Puchar Polski oraz STS Superpuchar Polski) zmienia się też logotypy, które trafią na koszulki (rękawek i tzw. śliniak) każdego z klubów grających w obu rozgrywkach, a także będą prezentowane na bandach reklamowych, dywanach 3D, tzw. jamnikach oraz bandach LED podczas transmisji meczów w TVP Sport. STS zapewnił sobie również szeroką ekspozycję marki w mediach społecznościowych PZPN-u i klubów grających w Pucharze i Superpucharze, a także będzie obecny ze swoimi strefami kibica przy okazji wybranych spotkań.

Planujemy szereg niestandardowych aktywacji, które jeszcze bardziej wzmocnią wizerunek STS jako zaangażowanego sponsora, który w swoich działaniach wychodzi poza ramy zawieranych umów. Dla nas to coś znacznie więcej niż ekspozycja logotypu – to bycie blisko kibiców i aktywowanie zawieranych umów poprzez angażujące i wartościowe akcje skierowane do klubów i ich kibiców. Nie inaczej będzie w tym przypadku – zapowiada Dawid Pożoga, chief marketing officer STS.

W minionym sezonie Puchar i Superpuchar Polski nie miały sponsora tytularnego. Wcześniej przez cztery lata taki status miała firma Fortuna.

– Sponsoring tytularny Pucharu i Superpucharu Polski to dla nas kolejny, a zarazem największy krok w ostatnich miesiącach w obszarze sponsoringu sportowego, którym podkreślamy nasze ambicje oraz rynkową pozycję. Cieszę się, że oprócz reprezentacji Polski, z którą jesteśmy nieprzerwanie od 11 lat, dziś zacieśniamy współpracę z PZPN, stając się kluczowym partnerem Związku w ramach tak ważnych i prestiżowych rozgrywek – komentuje Radim Haluza, CEO w STS.

– Bardzo cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca z STS – sprawdzonym partnerem PZPN i reprezentacji narodowej – została rozszerzona o strategiczny projekt sponsoringu tytularnego Pucharu Polski i Superpucharu Polski. To wyraz ogromnego zaufania, a zarazem potwierdzenie, że współpraca z PZPN realnie przekłada się na wymierne korzyści wizerunkowe i biznesowe. Wierzymy, że właśnie takie możliwości niosą ze sobą te rozgrywki – zaznacza Łukasz Wachowski, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne ekspertki odchodzą ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia". "Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść"

Kolejne ekspertki odchodzą ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia". "Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść"

Co z blokowaniem serwisów przez państwo? Poprawki do rządowego projektu

Co z blokowaniem serwisów przez państwo? Poprawki do rządowego projektu

Z "Super Expressu" odchodzą wicenaczelny i szef wideo. Po kilkunastu latach pracy

Z "Super Expressu" odchodzą wicenaczelny i szef wideo. Po kilkunastu latach pracy

Komisja Europejska bierze się za Google. Chodzi o AI w wyszukiwarce i na YouTube

Komisja Europejska bierze się za Google. Chodzi o AI w wyszukiwarce i na YouTube

Kulisy bitwy o Warner Bros. Paramount kontra Netflix. Tak wyglądał "proces", o którym dziś wszyscy mówią

Kulisy bitwy o Warner Bros. Paramount kontra Netflix. Tak wyglądał "proces", o którym dziś wszyscy mówią

Konflikt interesów u Trumpa? Jego zięć ma dołożyć się do przejęcia Warner Bros. Discovery

Konflikt interesów u Trumpa? Jego zięć ma dołożyć się do przejęcia Warner Bros. Discovery