XXXVIII edycja raportu CSR

W XXXVIII. edycji Raportu CSR redakcja portalu RaportCsr.pl postanowiła wyróżnić Grupę Maspex, właściciela marki Tymbark, oraz Polski Koncern Naftowy Orlen.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego sponsorem jest właśnie Maspex, to jedno z najstarszych i największych wydarzeń sportowych w Europie. Wspieranie aktywności ruchowej wśród najmłodszych zostało docenione i  wyróżnione przez redakcję Raportu. Turniej istnieje od 18 lat, a od 12 może liczyć na stałe wsparcie finansowe Grupy Maspex. Do tej pory zostało zgłoszonych blisko 2 miliony dziewcząt i chłopców z całego kraju!

- Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” to jeden z kilku ogólnopolskich programów CSR adresowanych do szkół i przedszkoli, w które firma Maspex jest zaangażowana. Łącznie we wszystkich wspieranych przez naszą firmę inicjatywach wzięło już udział blisko 7 milionów dzieci – mówi Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex.

Drugim laureatem Raportu CSR został PKN Orlen. Koncern został wyróżniony za działania prowadzone z myślą o lokalnej społeczności miasta Płock, m.in. inwestycje w miejską infrastrukturę, organizację wydarzeń sportowych i kulturalnych a także wspieranie jednostek takich jak szpitale, policja czy straż pożarna.

- PKN Orlen to firma globalna, operująca na 4. kontynentach. Równolegle to sąsiad dla lokalnych społeczności, często przeważający pracodawca w regionie. Aby działać skutecznie musimy umiejętnie zdefiniować potrzeby nasze, a także otoczenia, zarówno tego dalekiego, jak i bliskiego – mówi Wioletta Kulpa, kierownik działu sponsoringu społecznego i CSR w PKN Orlen.

W tej edycji Raportu nie zabrakło materiałów o sportowym charakterze. Pisząc o turnieju Tymbarka nie sposób nie wspomnień o innym ważnym wydarzeniu: „Nadziei na Mundial”, czyli Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej. To wydarzenie, już po raz kolejny, wspiera Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka. Na jednej z kolejnych stron warto też przeczytać o tym, jak z misji o nazwie „CSR” wywiązuje się stadion PGE Narodowy.

Po raz kolejny zachęcamy też do lektury tekstu naszego stałego felietonisty - Bolesława Glazura, który pod kontrowersyjnym tytułem: „CSR powinien zejść na psy”, porusza ważny temat dotyczący losu tych najsłabszych, zwierząt.

W poprzednich edycjach Raportu CSR wyróżnieni zostali m.in. Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, PKP Cargo, Grupa Lux Med, Fundacja OnkoCafe wraz z firmą Novartis, RE project development, Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza, Diaverum Polska, Grupa Ferrero, KGHM Polska Miedź oraz spółka Emitel.

Raport jest przygotowywany co kwartał przez portal RaportCSR.pl i redakcję tygodnika Gazeta Finansowa. Partnerami Raportu jest Kurier365.pl i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. W każdej edycji wybierane są dwa projekty z zakresu CSR, które wyróżniły się pod względem oryginalności, siły oddziaływania i spójności z polityką oraz strategią firm lub instytucji, które je realizują.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję