Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 27 Sierpnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
NaTemat.pl i Anna Mucha uruchomią razem serwis parentingowy Mamadu.pl

Wydawca NaTemat.pl i Anna Mucha pracują nad przekształceniem bloga parentingowego aktorki, Mamadu.pl, w większy serwis o takiej samej tematyce. Obecnie trwa rekrutacja dziennikarzy i menedżerów do redakcji, a start jest planowany na jesień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Monte nie straci na braku Bartosza Kurka w mistrzostwach świata (opinie)

To że siatkarz Bartosz Kurek z powodu słabej formy nie zagra w mistrzostwach świata, jednocześnie będąc bohaterem związanej z turniejem kampanii reklamowej deserów Monte, nie zaszkodzi tej marce, ponieważ Kurek ma ugruntowany wizerunek sympatycznego sportowca, a mistrzostwa nie będą transmitowane w ogólnodostępnej telewizji - oceniają stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych. więcej

 
"Naczelni" i "Pociąg do polityki" nowościami w Polsat News 2

Magazyn “Naczelni” Mirosława Majerana oraz cykl “Pociąg do polityki” prowadzony przez Beatę Lubecką to wrześniowe nowości kanału Polsat News 2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obie pozycje będą nadawane od 7 września w niedziele. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu sportowego

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor marketingu projektów internetowych

Dentsu Aegis Network Polska poszukuje osoby na stanowisko
Starszy specjalista ds. PR

Lemon Sky JWT poszukuje osoby na stanowisko
Senior Strategy Planner

IAA poszukuje osoby na stanowisko
koordynator - project manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEO/SEM Specialist

Cappuccino Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

SuperKoszyk.pl poszukuje osoby na stanowisko
Marketing manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Serwisu Biznes

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant Excel

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Rosną wpływy i zysk WPP. Sorrell: chcemy 45 proc. z internetu i rynków rosnących

Globalny koncern marketingowy WPP w I połowie br. zanotował wzrost wpływów o 2,7 proc. i zysku netto o 30 proc. Szef firmy, Martin Sorrell, zapowiada, żeby udział internetu i najszybciej rosnących rynków w jej przychodach zwiększy się w ciągu 5 lat do 45 proc. więcej

 
Stolen Dance najczęśniej grany przez radia. Polski rynek muzyczny wart 79 mln zł, rośnie internet

79 mln zł wyniosła wartość polskiego rynku muzycznego w pierwszym półroczu 2014 r. Najchętniej kupowanym albumem okazała się dziesięciopłytowa składanka „European Jazz” (2013), a najczęściej granym utworem w stacjach radiowych był „Stolen Dance” niemieckiego duetu Milky Chance - wynika z raportu Związku Producentów Audio Video (ZPAV). więcej

 
103 mecze mundialu na czterech kanałach Polsat Volleyball (szczegóły)

Telewizja Polsat pokaże wszystkie 103 mecze Mistrzostw Świata w Siatkówce Mężczyzn na czterech kanałach Polsat Volleyball, dostępnych u operatorów płatnej telewizji. Na ich antenach znajdzie 200 godzin transmisji ze spotkań oraz studio i magazyn poświęcony imprezie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Rewolucja w redakcji ,,Forbes", odchodzi Kazimierz Krupa

Kazimierz Krupa, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), złożył w poniedziałek wypowiedzenie i odchodzi z wydawnictwa. Magazynem pokieruje na razie Jacek Pochłopień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
,,Puls Biznesu" wyśmiewa przedrukowe teksty w paywallu ,,Gazety Wyborczej". ,,GW": to błąd, przepraszamy
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Naczelni" i "Pociąg do polityki" nowościami w Polsat News 2

Magazyn “Naczelni” Mirosława Majerana oraz cykl “Pociąg do polityki” prowadzony przez Beatę Lubecką to wrześniowe nowości kanału Polsat News 2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obie pozycje będą nadawane od 7 września w niedziele. więcej

 
103 mecze mundialu na czterech kanałach Polsat Volleyball (szczegóły)

Telewizja Polsat pokaże wszystkie 103 mecze Mistrzostw Świata w Siatkówce Mężczyzn na czterech kanałach Polsat Volleyball, dostępnych u operatorów płatnej telewizji. Na ich antenach znajdzie 200 godzin transmisji ze spotkań oraz studio i magazyn poświęcony imprezie. więcej

 
Russia Today otworzy kanał po francusku. Za 1,3 miliarda rubli

Opłacana przez rosyjski rząd stacja telewizyjna Russia Today zamierza uruchomić nowy kanał informacyjny w języku francuskim. Liczy na dotarcie do telewidzów we Francji, Belgii, Szwajcarii i Kanadzie. więcej

 
Fokus TV wśród topowych kanałów dokumentalnych. 16 mln zł z reklam (raport)

Fokus TV w czterech pierwszych miesiącach emisji oglądało w każdej minucie średnio 27 tys. widzów. Stacja zajęła trzecie miejsce wśród topowych kanałów dokumentalnych. Do tej pory najwięcej widzów zgromadził film „Szczęśliwi ludzie”. więcej

 
Internet LTE bez limitu w najniższych pakietach Cyfrowego Polsatu

Platforma Cyfrowy Polsat - śladem sieci komórkowej Plus - wprowadziła ofertę Internetu Power LTE bez limitu danych w dwóch najniższych abonamentach wynoszących 29,90 i 49,90 zł miesięcznie. więcej

 
Cyfrowy Polsat wymienia bezpłatnie dekodery SD na HD

Platforma Cyfrowy Polsat prowadzi proces wymiany dekoderów SD na modele HD 3000. Z odbiorników umożliwiających oglądanie telewizji w wysokiej rozdzielczości korzysta już ponad 85 proc. klientów operatora. więcej

 
16 nowych dokumentów w paśmie TVP1 ,,Oglądaj z Andrzejem Fidykiem" (wideo)

W jesiennej ramówce w czwartkowym cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem” TVP1 wyemituje 16 premierowych filmów dokumentalnych. Wśród nich znajdą się tytuły nagrodzone Oscarami. więcej

 
Stanisław Janicki z nowym programem w Kino Polska

W jesiennej ramówce kanału Kino Polska pojawi się nowy program Stanisława Janickiego. W premierowej ofercie filmowej stacji znajdą się m.in. “Pianista” i “Wojna polsko-ruska”. więcej

 
"Współczesna rodzina" i "Breaking Bad" najlepszymi serialami Emmy 2014

Serial "Współczesna rodzina" po raz piąty triumfował na gali wręczenia Emmy 2014. Cykl także i w tym roku uznano za najlepszy serial komediowy. Nagrodę dla najlepszego serialu dramatycznego otrzymał drugi rok z rzędu "Breaking Bad". więcej

 
Lisa Kudrow w serialu HBO "Wielki powrót"

W internecie pojawiła się pierwsza minizapowiedź nowego sezonu serialu HBO pt. "Wielki powrót" z Lisą Kudrow w roli głównej. więcej

 
,,Smart Business" - nowy cykl o nowych technologiach i pomysłach na biznes w CNN International

W środę 3 września stacja CNN International wprowadzi do ramówki nowy cykl „Smart Business”. W każdym jego odcinku zaprezentowane zostaną najciekawsze rozwiązania cyfrowe i technologie, które tworzą nowe obszary dla rozwoju biznesu. więcej

 
 
Radio  
 
Stolen Dance najczęśniej grany przez radia. Polski rynek muzyczny wart 79 mln zł, rośnie internet

79 mln zł wyniosła wartość polskiego rynku muzycznego w pierwszym półroczu 2014 r. Najchętniej kupowanym albumem okazała się dziesięciopłytowa składanka „European Jazz” (2013), a najczęściej granym utworem w stacjach radiowych był „Stolen Dance” niemieckiego duetu Milky Chance - wynika z raportu Związku Producentów Audio Video (ZPAV). więcej

 
RMF FM, Trójka i Radio ZET mają najwięcej słuchaczy z wykształceniem wyższym, ogromny spadek VOX FM (raport)

Pozycja lidera rynku radiowego w okresie od lutego do lipca 2014 roku wśród osób z wykształceniem wyższym należała do RMF FM. Ogromny spadek udziału odnotowało VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM, TOK FM i VOX mniej z reklam - w górę Radio ZET i Polskie Radio (TOP 10)

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni radiowych były o 6,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Kilkunastoprocentowe wzrosty osiągnęły m.in. Radio ZET, Jedynka, Trójka oraz wrocławska i warszawska Eska, natomiast spadki zanotowały RMF FM, TOK FM i VOX FM. więcej

 
RMF FM wyprzedziło Polskie Radio Kielce, TOK FM ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Poranna audycja radia RDS ,,Dzień dobry Dolny Śląsk" wcześniej i ze zmienionym formatem

Od 1 września br. Radio Dolny Śląsk wydłuży o godzinę poranną audycję „Dzień dobry Dolny Śląsk”. Zmianie ulegnie formuła programu i stanie się bardziej interaktywna. więcej

 
Reklama  
 
Monte nie straci na braku Bartosza Kurka w mistrzostwach świata (opinie)

To że siatkarz Bartosz Kurek z powodu słabej formy nie zagra w mistrzostwach świata, jednocześnie będąc bohaterem związanej z turniejem kampanii reklamowej deserów Monte, nie zaszkodzi tej marce, ponieważ Kurek ma ugruntowany wizerunek sympatycznego sportowca, a mistrzostwa nie będą transmitowane w ogólnodostępnej telewizji - oceniają stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych. więcej

 
Rosną wpływy i zysk WPP. Sorrell: chcemy 45 proc. z internetu i rynków rosnących

Globalny koncern marketingowy WPP w I połowie br. zanotował wzrost wpływów o 2,7 proc. i zysku netto o 30 proc. Szef firmy, Martin Sorrell, zapowiada, żeby udział internetu i najszybciej rosnących rynków w jej przychodach zwiększy się w ciągu 5 lat do 45 proc. więcej

 
Ofensywa Twittera. 12 nowych krajów w jego reklamowej sieci

Region Europy Środkowej i Wschodniej znalazł się na celowniku Twittera. Największy serwis mikroblogowy włącza w swój reklamowy system kolejne kraje, które kryją w sobie duży potencjał i mogą przynosić krociowe zyski.   więcej

 
Polskie miasta (nie)czyste od reklamy

W Polsce nie ma przepisów, które pomagałyby włodarzom miast utrzymać ład w zakresie reklamy zewnętrznej, a z kolei przedsiębiorcy i mali, i duzi - nie mają dość zmysłu estetycznego i przyzwoitości, aby odmówić sobie skorzystania z każdego skrawka powierzchni, aby tylko wypromować swój produkt lub usługę - opisuje Ewa Albińska z Forum Odpowiedzialnego Biznesu. więcej

 
Sypialniane rady fizjoterapeuty reklamują katalog IKEA (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca nowy katalog IKEA. Akcję, której bohaterem jest fizjoterapeuta udzielający rad różnym osobom chcącym kupić łóżko, przygotowały firmy Grey Group, K2, Tank Production, Lunapark, Kalicińscy.com, BlueIvy i MEC. więcej

 
,,Party Like a Lord" w imprezowej kampanii Somersby (wideo)

Pod hasłem „Party Like a Lord” zaczęła się kampania reklamowa piwa Somersby (produkowanego przez Carlsberg Polska), której finałem będzie impreza w Warszawie. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie. więcej

 
Ilona Wiśniewska: z RDC do All4Affiliate na dyrektora sprzedaży bezpośredniej

Ilona Wiśniowska dołączyła do zespołu Grupy ClickAd, gdzie objęła funkcję dyrektora sprzedaży bezpośredniej spółki All4Affiliate. Jest to nowe stanowisko w strukturach holdingu. więcej

 
Michałki z Wawelu reklamowane jako ,,znane ze smaku" (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa cukierków Michałki (produkowanych przez Wawel SA). Akcję przygotowały firmy Demo Effective Launching, ZenithOptimedia Group i 38 PR. więcej

 
,,Wytańcz witaminy" - zwycięzcy konkursu reklamują Kubusia (wideo)

Do emisji trafiła reklama napoju Kubuś (produkowanego przez Maspex Wadowice), w której występują laureaci konkursu „Wytańcz witaminy”. Kampanię przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska. więcej

 
,,Solo czy w miksie? Ty decydujesz!" - 7UP reklamowany w wersji Mojito

Ruszyła kampania reklamująca wprowadzony właśnie do sprzedaży napój 7UP Mojito, limitowaną edycję 7UP (produkowanego przez PepsiCo). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!”, przygotowały firmy BBDO Warszawa, Pink Pepper Media, Digital One i Questia. więcej

 
Ricky Gervais w reklamie Netflix (wideo)

Ricky Gervais, znany brytyjski aktor i reżyser, wystąpił w zabawnej reklamie promującej serwis streamingowy Netflix. więcej

 
Amerykańskie legendy w kampanii bielizny męskiej Jockey (wideo)

Ruszyła kampania bielizny męskiej Jockey, w której w oryginalny sposób wykorzystano wizerunek ważnych historycznych postaci Ameryki. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Katalog IKEA - reklama z fizjoterapeutą i księżniczką Fizjoterapeuta i wampir - reklama IKEA Sypialniane rady fizjoterapeuty reklamują katalog IKEA Knorr: Quick Danone: Never share
 
Prasa  
 
,,Wprost" najczęściej cytowany, wysoko Wirtualnemedia.pl

W lipcu br. najczęściej cytowanym medium był "Wprost". Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

 
,,Świat Wiedzy" liderem pism popularnonaukowych, a ,,Newsweek Historia" - historycznych

W maju br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”, natomiast wśród magazynów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „Newsweek Historia”. więcej

 
,,Gazeta Bankowa" zostanie zgłoszona do ZKDP na początku 2015 roku

Spółka Forum, wydawca miesięcznika „Gazeta Bankowa”, zapowiada zgłoszenie tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Ma to nastąpić nie wcześniej niż w styczniu 2015 roku. więcej

 
"Auto Świat" zmienia się przed 20-leciem

Tygodnik “Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) od wydania z 25 sierpnia br. ukazuje się w nowej szacie graficznej. Zmienił się również sposób redagowania i prezentowania treści dziennikarskich. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2014-08-27 Polityka - 2014-08-27 Przepis na zdrowie - 2014-08-27 Przepisy Czytelników - 2014-08-27 Show - 2014-08-26
 
Internet  
 
NaTemat.pl i Anna Mucha uruchomią razem serwis parentingowy Mamadu.pl

Wydawca NaTemat.pl i Anna Mucha pracują nad przekształceniem bloga parentingowego aktorki, Mamadu.pl, w większy serwis o takiej samej tematyce. Obecnie trwa rekrutacja dziennikarzy i menedżerów do redakcji, a start jest planowany na jesień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Artur Zaborski zrezygnował z kierowania serwisem Stopklatka.pl. "Popsuła się atmosfera"

Redaktor naczelny portalu Stopklatka.pl Artur Zaborski oraz redaktor tego serwisu Piotr Dobry odchodzą z firmy, ponieważ nie zgadzali się ze strategią rozwoju serwisu wprowadzaną przez nowego dyrektora Pawła Kostrzewę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ofensywa Twittera. 12 nowych krajów w jego reklamowej sieci

Region Europy Środkowej i Wschodniej znalazł się na celowniku Twittera. Największy serwis mikroblogowy włącza w swój reklamowy system kolejne kraje, które kryją w sobie duży potencjał i mogą przynosić krociowe zyski.   więcej

 
Agora zamyka serwis plotkarski Kotek.pl. ,,Skupiamy się na Plotek.pl"

Serwis show-biznesowy dla nastolatek Kotek.pl (należący do Grupy Gazeta.pl) będzie działał tylko do 21 września. - Postanowiliśmy skupić się na rozwoju jednego serwisu rozrywkowego z obszaru celebrities, czyli Plotek.p - tłumaczy Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl. więcej

 
Facebook będzie tępił przynęty w nagłówkach wpisów

Facebook ogłosił właśnie wprowadzenie do swojego serwisu dwóch ważnych nowości. Pierwsza z nich ma lepiej odsiewać w rankingach mniej wartościowe posty, druga zmieni format linków umieszczanych w wiadomościach. więcej

 
Polscy studenci wygrali Google Online Marketing Challenge

W tegorocznej edycji konkursu Google Online Marketing Challenge nagrodę AdWords Business Global Winner wywalczył studencki zespół startujący pod egidą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. więcej

 
Przedpremierowe seriale Polsatu i TVP oraz specjalne cykle w ipli

Seriale Polsatu i TVP z jesiennych ramówek - tak jak w poprzednich sezonach - będzie można oglądać w telewizji internetowej ipla przed ich premierą telewizyjną. Dodatkowo w ipli pojawią sie cykle specjalne związane z produkcjami Polsatu. więcej

 
Twitch kupiony za 970 mln dol. przez Amazon, a nie Google

Wbrew plotkom o przejęciu przez Google, serwis gamplayowy Twitch został kupiony przez Amazon za 970 mln dolarów. Nadal będzie działał osobno pod dotychczasową marką. więcej

 
Dział z relacjami z siatkarskich mistrzostw świata na stronie głównej WP.pl

Grupa Wirtualna Polska została oficjalnym partnerem mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn, które odbędą się w dniach od 30 sierpnia do 21 września 2014 roku w Polsce. Jakie mundialowe treści będzie można znaleźć na jej stronach? więcej

 
Spotify za darmo na Windows Phone

Serwis Spotify poszerzył grono użytkowników komórek, którzy mogą za darmo korzystać z muzycznych zasobów tej platformy. Windows Phone był ostatnim dużym systemem mobilnym, który czekał w kolejce. więcej

 
YouTube monitorowany przez Nielsen Audience Measurement i Pentagon Research

Nielsen Audience Measurement i Pentagon Research z początkiem sierpnia br. wprowadziły na rynek monitoring reklam wideo emitowanych w portalu YouTube. więcej

 
Subskrypcje VoD do 2020 r. w co piątym europejskim domu

W najbliższych latach znacząco wzrośnie liczba europejskich gospodarstw domowych korzystających z płatnych usług SVoD - prognozuje firma badawcza Digital TV Research. więcej

 
Kara ręczna od Google? Zobacz jak ją usunąć (infografika)

Agencja Widzialni.pl przygotowała infografikę z poradami i wskazówkami dla właścicieli witryn dotyczącymi usuwania kary ręcznej nałożonej przez Google. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co trzeci polski kibic interesuje się siatkówką. Kurek najpopularniejszym zawodnikiem, a Plus sponsorem

Co trzeci Polak deklarujący zainteresowanie sportem interesuje się siatkówką. Najbardziej znanym polskim siatkarzem jest Bartosz Kurek, a najbardziej rozpoznawalny sponsor to Plus - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Co trzeci internauta w Polsce ma tablet, ubywa komputerów stacjonarnych

Już 30 proc. polskich internautów ma tablet, który coraz częściej staje się substytutem komputera. W ciągu dwóch lat ponad trzykrotnie wzrósł odsetek internautów korzystających z tabletu - wynika z II części tegorocznego badania MEC Mobile Report. więcej

 
48 proc. Polaków dobrze o pracy prezydenta, o premiera tylko 23 proc.

Prezydent dobrze wypełnia swe obowiązki zdaniem 48 proc. badanych, negatywną ocenę wystawiło mu 38 proc.; pracę premiera pozytywnie oceniło 23 proc., - niezadowolonych z niej było 65 proc.; rząd dobrze oceniło 20 proc. badanych, źle - 69 proc. - wynika z sondażu TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Justyna Janawa kierownikiem PR i komunikacji wewnętrznej w Orlen Oil
 
Technologie  
 
Spotify za darmo na Windows Phone
 
Co trzeci internauta w Polsce ma tablet, ubywa komputerów stacjonarnych
 
Dostęp do wirtualnych pulpitów na Chromebookach od VMware, Nvidia i Google
 
Gospodarka  
 
Od 2015 roku pięć nowych połączeń Wizz Air z Polski
 
Ryanair: zwiększymy udział w polskim rynku lotniczym o 2-4 pkt proc.
 
Gospodarstwa domowe ostrożne w zakupach
 
Bezrobocie spadło w lipcu do 11,9 proc.
 
Pogorszyły się nastroje w światowej gospodarce
 
Firmy mają problem ze znalezieniem dobrego finansisty
 
Jemy coraz więcej drobiu. Średnio 27 kg w 2013 roku
 
Umowy-zlecenia będą mniej atrakcyjne dla pracodawców. "Zmiany spowodowują wzrost kosztów pracy"
 
Ile dziennie przynosi system viaTOLL? 3,8 mln zł, od września kolejne drogi będą płatne
 
Opiekunka do dziecka ze swoich dochodów rozliczy się samodzielnie
 
Początek bankowości hipotecznej w Polsce? Rząd pracuje nad zmianami regulacji dotyczących listów zastawnych
 
Polskie fundusze akcji za drogie, ale szybko się to nie zmieni
 
Kultura/Rozrywka  
 
Stolen Dance najczęśniej grany przez radia. Polski rynek muzyczny wart 79 mln zł, rośnie internet
 
"Współczesna rodzina" i "Breaking Bad" najlepszymi serialami Emmy 2014
 
Jennifer Lopez z Iggy Azalea w "Booty" potrząsają tyłkami
 
Morrissey zagra dwa koncerty w Polsce
 
"25 Cents For a Riff" - nowa płyta Acid Drinkers
 
Lisa Kudrow w serialu HBO "Wielki powrót"
 
Matthew McConaughey w filmie "Interstellar"
 
Ben Affleck w filmie "Zaginiona dziewczyna" Davida Finchera (wideo)
 
Barbra Streisand z Babyface'em (wideo)
 
Robert Rodriguez pod wrażeniem Lady GaGi
 
"Damien" - nowy serial Lifetime
 
Blog  
 
Czas Honoru Powstanie - pierwsze wrażenia - Arkadiusz Widawski
 
Kto bardziej niebezpieczny: ,,Frog" czy państwo polskie?! - Krzysztof Czabański
 
SUPERNOWA - PTAK FASHION CITY! - Piotr Barełkowski
 
Apple story, czyli jak poznałem potęgę filozofii.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Dzisiaj spotkałam gender - Ada Kiryluk
 
Nasz gość  
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
 
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl