Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 2 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wydawca ,,Wprost" nie może sprzedać tytułu. Roman Giertych zadowolony. "To złośliwość"

Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał wczoraj spółce AWR „Wprost”, wydawcy tygodnika „Wprost”, sprzedaży tytułu, przychylając się w ten sposób do wniosku Romana Giertycha. Mecenas chce zabezpieczyć roszczenie przed procesem cywilnym. więcej

 
Anna Kalczyńska poprowadzi "Dzień dobry TVN". Zastąpi Jolantę Pieńkowską

Anna Kalczyńska, dotąd dziennikarka TVN24, zostanie nową prowadzącą poranny magazyn “Dzień dobry TVN”. Zastąpi w tej roli Jolantę Pieńkowską, która przechodzi do TVN24 Biznes i Świat. więcej

 
Interaktywni chwalą nową wersję WP.pl: krok do przodu w stronę NaTemat.pl

Designerzy i managerowie z agencji interaktywnych pozytywnie oceniają nowe logo i stronę główną Wirtualnej Polski. Podkreślają, że układ oparty na modułach graficznych jest zgodny z nowymi trendami, choć może być trudny do zaakceptowania dla bardziej konserwatywnych, starszych użytkowników. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu sportowego

Agora poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. planowania i zakupu mediów

Dentsu Aegis Network Polska poszukuje osoby na stanowisko
Starszy specjalista ds. PR

IAA poszukuje osoby na stanowisko
koordynator - project manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEO/SEM Specialist

Cappuccino Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
PR Manager

SuperKoszyk.pl poszukuje osoby na stanowisko
Marketing manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Wielka czwórka" z rekordowo niskim udziałem. ,,Wiadomości" hitem sierpnia

W sierpniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych awansował Polsat. Łączny wynik tzw. „wielkiej czwórki” spadł do najniższego poziomu w historii. Największą widownię zgromadziły „Wiadomości”. więcej

 
Polsat wykpiony za zakodowanie siatkarskich mistrzostw. Dziennikarka stacji: Solorz to filantrop (wideo)

Selekcjoner bułgarskiej reprezentacji siatkarzy Plamen Konstantinow odmówił wywiadu Telewizji Polsat, ponieważ nadawca zakodował transmisje meczów z mistrzostw świata. - Konstantinow udzielił już wypowiedzi naszej stacji - tłumaczy Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu. więcej

 
Dominika Wielowieyska poprowadzi "Wybory w toku" w TOK FM

W jesiennej ramówce Radia TOK FM znajdzie się nowy niedzielny program publicystyczny “Wybory w toku”. Jego gospodynią będzie Dominika Wielowieyska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Gwiazdy Polsatu matrixowo reklamują jesienną ramówkę (wideo)

W jesiennym spocie promocyjnym Telewizji Polsat gwiazdy programów i seriali stacji pojawiają się w scenach zrealizowanych za pomocą różnych spektakularnych technik wizualnych. Klip prezentuje kluczowe pozycje ramówki Polsatu. więcej

Wirtualna Polska na nowo: zmienia logo i stronę główną

Wirtualna Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, której głównym elementem jest logo zaprojektowane przez agencję BNA. Jednocześnie mocno zmienia się strona główna portalu, na której będą dominować duże grafiki i materiały wideo. więcej

TVN skorygował ramówkę i powalczy o pozycję lidera. "Bez eksplozji kosztów"
Zmiany na Facebooku uderzą w farmy klików i serwisy rozrywkowe (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Anna Kalczyńska poprowadzi "Dzień dobry TVN". Zastąpi Jolantę Pieńkowską

Anna Kalczyńska, dotąd dziennikarka TVN24, zostanie nową prowadzącą poranny magazyn “Dzień dobry TVN”. Zastąpi w tej roli Jolantę Pieńkowską, która przechodzi do TVN24 Biznes i Świat. więcej

 
,,Wielka czwórka" z rekordowo niskim udziałem. ,,Wiadomości" hitem sierpnia

W sierpniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych awansował Polsat. Łączny wynik tzw. „wielkiej czwórki” spadł do najniższego poziomu w historii. Największą widownię zgromadziły „Wiadomości”. więcej

 
Polsat wykpiony za zakodowanie siatkarskich mistrzostw. Dziennikarka stacji: Solorz to filantrop (wideo)

Selekcjoner bułgarskiej reprezentacji siatkarzy Plamen Konstantinow odmówił wywiadu Telewizji Polsat, ponieważ nadawca zakodował transmisje meczów z mistrzostw świata. - Konstantinow udzielił już wypowiedzi naszej stacji - tłumaczy Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu. więcej

 
Magdalena Ogórek znika z magazynu "Świat". Szykuje nowy program w TVN24 BiŚ

Magdalena Ogórek nie będzie już prowadzić magazynu “Świat” w TVN24 Biznes i Świat. Dziennikarka pracuje jednak nad nowy programem, który trafi na antenę stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Będzie rewolucja w pokazywaniu T-Mobile Ekstraklasy? FOX Sports wchodzi do gry

Prawa do pokazywania T-Mobile Ekstraklasy przez kolejne sezony mogą być sprzedawane przez firmę MP & Silva i trafić do jednej ze stacji zagranicznych - poinformował Mateusz Borek, dziennikarz Polsat Sport. - Rozmawiamy z wieloma partnerami, ostateczne decyzje podejmą kluby - informuje Ekstraklasa. więcej

 
Peja pozwał stację Eska TV, bo nadała jego klip. Żąda 30 tys. zł

Raper Peja zdecydował się pozwać kanał Eska TV o naruszenie praw autorskich, bo muzyczna telewizja bez zgody pokazała jego teledysk. Od nadawcy Eski TV artysta żąda 30 tys. zł odszkodowania. więcej

 
Turkus i magenta w nowej oprawie TVN Style (wideo)

Kobiecy kanał TVN Style od 1 września br. ma nową oprawę graficzną. Tworzą ją dwa nowe kolory: turkus i magenta. więcej

 
Michał Cholewiński zadebiutował w TVP Info

Michał Cholewiński, w przeszłości prezenter TVN24, został nowym prowadzącym serwisy informacyjne w kanale TVP Info. Na antenie zadebiutował w poniedziałek 1 września br. więcej

 
Polsat liderem, TVN7 z rekordem. Hitem ,,Wiadomości"

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Milion złotych dla Instytutu Matki Polki dzięki meczowi TVP-TVN

Dzięki organizacji meczu charytatywnego TVP kontra TVN, Fundacji TVN “Nie jesteś sam” udało się zebrać 998 tys. zł, które przeznaczone zostaną na odbudowę Kliniki Rehabilitacji Instytutu Matki Polki w Łodzi. więcej

 
,,Tipsy, lakier i łzy" i ,,U Kardashianów 7" jesienią w Viva Polska

W jesiennej ramówce kanału Viva Polska znajdą się kolejne sezony zagranicznych programów „U Kardashianów”, „Piękna i kujon” i „Królowie hardkoru”. więcej

 
TV Puls ruszył w wersji HD w kilkunastu sieciach kablowych

Od 2 września br. kanał TV Puls nadaje w wysokiej rozdzielczości. Stacja w wersji HD trafiła do ofert kilkunastu operatorów kablowych, w tym do UPC Polska, Vectry i Toya. więcej

 
Ponad 5 mln widzów meczu Polska-Serbia otwierającego siatkarski mundial

Mecz otwarcia Mistrzostw Świata w Siatkówce Mężczyzn, w którym Polska pokonała Serbię 3:0, obejrzało w sobotę średnio ponad 5 mln widzów. Ceremonia otwarcia siatkarskiej imprezy zgromadziła z kolei 2,3 mln osób. więcej

 
Więcej filmów i seriali w jesiennej ramówce Tele5

W sobotę 6 września startuje jesienna ramówka kanału Tele5. Pojawią się w niej m.in. filmy kryminalne i science-fiction oraz seriale obyczajowe. więcej

 
,,Akcja student" w UPC

UPC Polska rozpoczyna „Akcję student”. W jej ramach oprócz promocji na Internet UPC, klienci otrzymają kupony zniżkowe od partnerów akcji. więcej

 
,,Zbrodnia" i ,,NCIS: Nowy Orlean" w jesiennej ramówce AXN

W jesiennej ramówce AXN pokaże trzy premierowe seriale: polską produkcję „Zbrodnia” oraz dwie amerykańskie - „Almost Human” i „NCIS: Nowy Orlean”. więcej

 
SportKlub z nową oprawą (wideo)

SportKlub ma nową oprawę graficzną, odzwierciedlającą charakter stacji i jesienną ofertę programową kanału. Odświeżeniu uległa również strona internetowa sportowej stacji. więcej

 
Ósma seria ,,Zapraszam do stołu" w BBC Entertainment

22 września 2014 roku BBC Entertainment rozpocznie emisję nowej serii programu „Zapraszam do stołu”. więcej

 
 
Radio  
 
Dominika Wielowieyska poprowadzi "Wybory w toku" w TOK FM

W jesiennej ramówce Radia TOK FM znajdzie się nowy niedzielny program publicystyczny “Wybory w toku”. Jego gospodynią będzie Dominika Wielowieyska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Cykle tematyczne o finansach, zdrowiu i kulturze w ,,Faktach" RMF FM

RMF FM wprowadza cykle tematyczne w swoim serwisie informacyjnym „Fakty”. W poniedziałki, środy i piątki pojawią felietony o charakterze poradnikowym dotyczące finansów, zdrowia i kultury. więcej

 
Rekord FM liderem w Radomiu, Eska ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Biedronka reklamuje loterię ,,Zdrapka w kropki" z 500 tys. nagród (wideo)

W sklepach Biedronka rozpoczęła się loteria „Zdrapka w kropki”, w której do wygrania jest ponad 500 tys. nagród, w tym 100 samochodów. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Duda Polska i MEC. więcej

 
Radosław Kotarski promuje Bank Millennium (wideo)

Radosław Kotarski, twórca bloga Polimaty, został twarzą kampanii reklamowej Banku Millennium. Będzie w niej przybliżał zagadnienia z obszaru bankowości. więcej

 
Monika Duch i Michał Zaczek jako team kreatywny w Change Integrated

Art director Monika Duch i copywriter Michał Zaczek rozpoczęli pracę jako team kreatywny w agencji reklamowej Change Integrated (należącej do Group One). Duch poprzednio pracowała w TBWA, a Zaczek - w Brain. więcej

 
Smartfonowa para i blogerki reklamują ,,modę na sprytne zakupy" na Allegro (wideo)

Startuje jesienna kampania Allegro.pl reklamująca ofertę odzieżową oraz koncepcję smart shoppingu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy”, wspólnie z działem marketingu portalu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann. więcej

 
Przemysław Kwieciński group account managerem w agencji Isobar

Przemysław Kwieciński dołączył do zespołu agencji Isobar, gdzie objął stanowisko group account managera. więcej

 
,,Bo najlepszą obroną jest atak!" - taniec w deszczu reklamuje Scorbolamid (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na przeziębienie Scorbolamid (produkowanego przez Polpharmę). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bo najlepszą obroną jest atak!”, przygotowała agencja Just Health Club. więcej

 
Mardom Home klientem Schulz Brand Friendly

Agencja Schulz Brand Friendly rozpoczęła stałą obsługę reklamową firmy Mardom Home produkującej karnisze, rolety, firany, zasłony i akcesoria dekoracyjne. więcej

 
Galaxy Tab S kontra iPad Air: pojedynek w Nowym Jorku (wideo)

Samsung zaprezentował kolejny film reklamowy, w którym zestawia swój nowy tablet Galaxy Tab S z iPadem firmy Apple. Wynik tej filmowej konfrontacji jest łatwy do przewidzenia. więcej

 
Joanna Szefler i Magdalena Cieślik awansowały w Atmedia Interactive

Joanna Szefler i Magdalena Cieślik awansowały w strukturach Atmedia Interactive. Do zespołu firmy dołączyły nowe osoby, m.in. Katarzyna Szaran, Albert Wójtowicz i Marek Janicki. więcej

 
Proama promuje profesjonalizm i rolę doradczą agenta (wideo)

Proama rozpoczyna kampanię reklamową, w której promuje profesjonalizm i rolę doradczą agenta w procesie doboru polisy przez klienta. Przypomina w nim również, że doświadczeni, bezszkodowi kierowcy otrzymują w Proama 70% zniżki. więcej

 
Połowa Polaków podczas oglądania telewizji korzysta jednocześnie z innych urządzeń elektronicznych

– Połowa Polaków podczas oglądania telewizji robi jednocześnie inne rzeczy, np.: korzysta ze smartfonów lub przegląda coś na tablecie. Zdarzają się również tacy, którzy próbują grać na konsoli do gier – wylicza Dagmara Robak, research director w domu mediowym Mindshare Polska, który jest autorem badania dotyczącego multiscreeningu. więcej

 
Brad Pitt, Leonardo DiCaprio i Robert De Niro będą reklamować kasyno Studio City w Makau

Martin Scorsese nakręci reklamę. W krótkim filmiku promocyjnym wystąpią Brad Pitt, Leonardo DiCaprio i Robert De Niro. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Biedronka reklamuje loterię „Zdrapka w kropki” Biedronka: Zdrapka w kropki Kotarski w reklamie Banku Millenium Itsy Bitsy FM: Daddy plane Fest Cola: Be careful
 
Prasa  
 
Wydawca ,,Wprost" nie może sprzedać tytułu. Roman Giertych zadowolony. "To złośliwość"

Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał wczoraj spółce AWR „Wprost”, wydawcy tygodnika „Wprost”, sprzedaży tytułu, przychylając się w ten sposób do wniosku Romana Giertycha. Mecenas chce zabezpieczyć roszczenie przed procesem cywilnym. więcej

 
Piotr Żelazny w redakcji "Rzeczpospolitej", Stefan Szczepłek przeszedł na emeryturę

Piotr Żelazny, dotąd związany z “Przeglądem Sportowym”, został nowym zastępcą kierownika działu sportowego “Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication). Zastąpił Stefana Szczepłka, który przeszedł na emeryturę. więcej

 
Holding Zbigniewa Benbenka uspójnia wizerunek. Powstaje Grupa ZPR Media

Spore zmiany w Grupie ZPR. Należące do niej wydawnictwo Murator zmieni nazwę na ZPR Media SA a cały holding - kontrolujący marki prasowe, radiowe, internetowe i telewizje - na Grupa ZPR Media. więcej

 
Ruch stawia na cyfrową prasę, kupił udziały w e-Kiosku

Ruch został wczoraj właścicielem 28 proc. akcji dystrybutora cyfrowej prasy e-Kiosk. W zamian Presspublica - główny właściciel e-Kiosku - przejął od Ruchu wszystkie udziały w sklepie Nexto.pl. więcej

 
,,Tele Świat" liderem dwutygodników, ,,Party" i ,,Show" ostro w dół (top 27)

W maju br. wśród wszystkich dwutygodników liderem był „Tele Świat”. Na drugim miejscu uplasowała się „Przyjaciółka”, która wyprzedziła magazyn „Party. Życie Gwiazd”. Top 27 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. ,,Przyjaciółka" liderem

W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. więcej

 
Sąd zakazuje odsprzedania tygodnika ,,Wprost" do końca procesu z Giertychem

Warszawski sąd okręgowy zakazał wydawcy „Wprost” sprzedaży tego tytułu innemu podmiotowi do końca procesu wytoczonego pismu przez Romana Giertycha. Wnioskował o to Giertych, który domaga się od tygodnika wysokiego odszkodowania i kosztownej publikacji przeprosin. więcej

 
Jedynki  
 
 
Marie Claire - 2014-09-01 Voyage - 2014-09-01 Egzorcysta - 2014-09-01 Classicauto - 2014-09-01 National Geographic Polska - 2014-09-01
 
Internet  
 
Interaktywni chwalą nową wersję WP.pl: krok do przodu w stronę NaTemat.pl

Designerzy i managerowie z agencji interaktywnych pozytywnie oceniają nowe logo i stronę główną Wirtualnej Polski. Podkreślają, że układ oparty na modułach graficznych jest zgodny z nowymi trendami, choć może być trudny do zaakceptowania dla bardziej konserwatywnych, starszych użytkowników. więcej

 
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem (raport za sierpień 2014)

Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

 
Nowa odsłona WP.pl krytykowana przez internautów. ,,Rewolucja budzi emocje, testy wypadły pozytywnie"

Udostępniona w poniedziałek nowa strona główna WP.pl spotkała się z wieloma krytycznymi opiniami użytkowników. - Każda rewolucyjna zmiana budzi emocje - tłumaczy rzeczniczka portalu, dodając, że testy zmodyfikowanej odsłony pokazały, że odpowiada ona na nowe sposoby korzystania z serwisów przez internautów. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome powiększa przewagę, Opera przed IE w Polsce

Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w sierpniu br. powiekszyła i tak już wyraźną przewagę nad rywalami. Na polskim rynku poza podium wypadł Internet Explorer. więcej

 
Twitter uprościł sposób rejestracji nowych użytkowników

Po raz pierwszy od trzech lat Twitter dokonał dużej przebudowy swojego serwisu. Najwięcej nowości jest związanych ze sposobem rejestracji i wyborem preferencji użytkowników. więcej

 
Smartfonowa para i blogerki reklamują ,,modę na sprytne zakupy" na Allegro (wideo)

Startuje jesienna kampania Allegro.pl reklamująca ofertę odzieżową oraz koncepcję smart shoppingu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy”, wspólnie z działem marketingu portalu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann. więcej

 
Safari, Chrome i IE zyskują na urządzeniach mobilnych, przeglądarka Androida i Opera Mini w dół

Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w sierpniu br. nieznaczny wzrost udziału w rynku. Sporo więcej zyskała mobilna odsłona Chrome, która jest coraz bliżej przeglądarki Androida. więcej

 
Wirtualna Polska już z nowym logo i stroną główną

W poniedziałek portal WP.pl ruszył w zupełnie nowej odsłonie: zmieniły się jego logo i strona główna, natomiast w najbliższych miesiącach zmiany obejmą jego sekcje tematyczne. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Komorowski, Sikorski, Kopacz - im ufamy najbardziej

Prezydent Bronisław Komorowski cieszy się zaufaniem 73 proc. badanych; szef MSZ Radosław Sikorski - 40 proc.; marszałek Sejmu Ewa Kopacz - 35 proc. - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Największą nieufność Polaków budzi szef Twojego Ruchu Janusz Palikot (56 proc.). więcej

 
Technologie  
 
iPhone 6 będzie miał system płatności mobilnych
 
Telewizory plazmowe znikają z rynku. LG idzie w ślady Samsunga i Panasonica
 
Safari, Chrome i IE zyskują na urządzeniach mobilnych, przeglądarka Androida i Opera Mini w dół
 
Premiera tabletu Surface Pro 3 w 25 krajach. Polska pominięta
 
Mobilna aktualizacja dysku OneDrive. Wygodniejszy dostęp do kont i kody PIN do plików
 
Głośnik Creative Sound Blaster Roar w Polsce za 700 zł
 
Liquid Jade i Liquid Leap: Nowości Acera na IFA 2014
 
3 miesiące darmowego internetu dla studentów w Plusie
 
Galaxy Tab S kontra iPad Air: pojedynek w Nowym Jorku (wideo)
 
Gospodarka  
 
Artur Olech prezesem spółki Pocztowe Życie
 
Co nas broni przed deflacją
 
UOKiK kontra linie lotnicze 4You Airlines. Chodzi o sprzedaż biletów
 
Rekordowy rok dla turystyki w Hiszpanii. "Niskie ceny"
 
Koniec patologiami przy likwidacji szkód komunikacyjnych?
 
Rusza nowy rok szkolny. "3 tys. nauczycieli bez pracy"
 
Jak działają fundusze ochrony kapitału
 
Znowelizowana ustawa Prawo o ruchu drogowym, nowe zasady noszenia odblasków po zmroku
 
Nowe wymogi energetyczne dla odkurzaczy. Będą bardziej skuteczne i energooszczędne
 
Kultura/Rozrywka  
 
Brad Pitt, Leonardo DiCaprio i Robert De Niro będą reklamować kasyno Studio City w Makau
 
"Scarlett" - nowa piosenka zespołu LemON
 
Al Pacino w filmie "Manglehorn"
 
Piąty sezon serialu "Downton Abbey" (wideo)
 
Blog  
 
Zabłyśnij! - Ada Kiryluk
 
Apple story, czyli jak zostałem kobietą w ciąży.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Głównym aspirującym do roli lidera obozu władzy staje się prezydent Komorowski - Krzysztof Czabański
 
Jeszcze o Legii - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Czas Honoru Powstanie - pierwsze wrażenia - Arkadiusz Widawski
 
Nasz gość  
 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe

- Klienci nie proszą nas, tak jak dotychczas, o zaplanowanie kampanii telewizyjnej, ale o plan dotarcia z przekazem wideo w najbardziej efektywnym kanale komunikacji i drugorzędne znaczenie ma dla nich to czy ich reklama zostanie wyemitowana w telewizji czy w internecie - stwierdza Anna Sakowicz, chief digital officera w Starcom MediaVest, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
 
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl